Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Corisande

    Dit is een beetje een late reactie, maar ik wil toch nog kwijt dat jou verhaal 1 van de weinige fanfictions is die ik helemaal gelezen heb! Je schrijfstijl is echt geweldig!

    9 jaar geleden
  • Kapitein

    Dit was echt een keihard verhaal! Ik heb hem zonder account gevolgd dus ik heb elke dag gekeken of er een nieuw hoofdstuk was, deze story is ook de reden dat ik een account heb aangemaakt. Je hebt echt talent wauw

    9 jaar geleden
  • MikaylaMira

    Sorry, ik had een quizletbreak, maar daardoor kon ik wel alles achter elkaar lezen en man, meis, girl, gurl, biatch wat kan jij fucken met mijn gedachtes zeg.
    Ik heb Harry geadoreerd (schrijf ik dat goed?) En gehaat maar ben eigenlijk altijd van hem blijven houden.
    Bij het vervolg zal ik meer tussentijds fangirlen I PROMISE YOU THAT.!!

    LIEVE LIEVERD I LOVE YOUUUUUUUUUUUUU

    Liefs

    9 jaar geleden
  • Praimfaya

    Awh je bent de liefste!
    Duizendmaal dank voor alles, we should talk more! Haha lieve kaleidoscoop, je bent zo hard bedankt voor dit prachtige verhaal met ons te delen om ons toe te laten in het leven van Vicky en Harry!
    Duizendmaal duizendmaal dank!
    Ik neem gelijk een kijkje bij het vervolg, ik ben heus niet de enige die helemaal aksfgidgifpggfmgkfjrjf is nu, toch?

    Blair waldorf, kan niet eens tippen aan jou, je bent vele cooler en geloof me dan ben je echt cool want i adore Blair!

    Trouwens jouw hoofdstukjes brachten die reacties in me naarboven en oh boy, ik zou nu weer kunnen blijven doorgaan maar nee, ik doe het je niet aan; maar weet dat ik je bewonder, van proloog tot epiloog, zelfs tot het dankwoord weet je alles gewoon zo goed te schijven! Wauw, gewoon wauw

    9 jaar geleden
  • Cliffayne

    Ineens zie ik mijn naam in het dankwoord. Wooaaah, nog nooit ben ik persoonlijk bedankt voor het geven van reacties.
    Ik heb elke reactie met veel liefde en plezier gegeven! En het volgende deel ga ik opnieuw lezen, en dan stalk ik je ook weer met reacties!

    Xjes! xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen