Foto bij Opdracht 3 Menma - I miss you

Dit is de derde en laatste opdracht die (naar mijn idee) ook het moeilijkst zal zijn. Soms als je een verhaal wilt schrijven, kun je niet alles zelf verzinnen en zul je achtergrond informatie moeten zoeken over een bepaald onderwerp. Denk bijvoorbeeld aan Thea Beckman die onderzoek heeft gedaan naar geschiedenis en deze informatie heeft gebruikt in haar boeken, of aan een verhaal over de Tweede Wereldoorlog, waar onderzoek naar is gedaan. De opdracht is als volgt: schrijf een verhaal van minstens 1500 woorden waarbij je gebruik maakt van de informatie in een bepaald artikel. Deze informatie mag van alles zijn: geloof, een bepaalde plaats, geschiedenis, muziek etc. (tip: ga niet zomaar op zoek naar een artikel, maar bedenk eerst een verhaallijn. Kies je bijvoorbeeld dat jouw hoofdpersoon Joods is? Zoek dan achtergrond informatie op over het Joodse geloof en gebruik dit in je verhaal). Bij het inleveren van je opdracht laat je ook de bron zien die je gebruikt hebt (d.w.z. link op internet, titel van het boek dat je hebt gebruikt, naam en nummer van de krant etc.) Ik hoop dat de opdracht duidelijk is, succes!

mijn bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Titanic_(schip)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • LzzyHale

    Wauw supermooi! Dit zijn mijn cijfers:
    ~Originaliteit en creativiteit: 8,5
    ~Indeling: 8,0
    ~Spelling: 8,8
    ~De opdracht: 9,5
    Eindcijfer: 8,7

    9 jaar geleden
  • Necessity

    IK BEN VERLIEFD OP LEONARDO, LEONARDO DI CAPRIO

    Haha sorry :P

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen