Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • Quiniall

    Jezus, dit is prachtig.

    9 jaar geleden
  • Magicsongzz

    Wauw prachtig!
    Ben ik even blij dat er een vervolg komt!
    Echt ik ben eerlijk als ik zeg dat ik nog nooit op quizlet een verhaal heb gelezen dat zo mooi verwoord is!

    9 jaar geleden
  • Jarnsida

    What's meant to be, will always find a way

    9 jaar geleden
  • NicoleStyles

    WAUW.
    Je beschrijft echt zo moeiteloos en de perfectie tot in detail hoe een meisje zich voelt rond een celebrity!
    Je zou bijna zeggen dan je het herkend of zelf hebt mee gemaakt xD

    Arme Vicky dit verdient ze niet, en Harry klootzak waarom moest je met een meid naar bed gaan terwijl Vicky het zo moeilijk heeft. :( :Y)
    Zo'n zin in het vervolg!! (H) (H)

    Xxx

    9 jaar geleden
  • Smexy

    WAUW,
    dit noem ik nou eens talent.
    Hoe de fuck kan jij zo goed beschrijven hoe iemand zich voelt die date met een celebrity, moet je mij misschien iets uitleggen meid????
    Arme Vicky, ze had ervoor al wat meegemaakt en wist niet wat ze moest en stomme Harry verkloot het precies op het moment dat Vicky in een moeilijke periode zit, hoe kan je dat toch doen Styles, zo hebben we je niet opgevoed.

    Hoop dat het snel goed komt in deel 2 want ik kan het niet lang aan om ze zonder elkaar te zien, ofja te lezen.

    Dus snel beginnen (:
    x

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen