Foto bij SF ~ 15

De man neemt plaats tegenover me en Louis komt binnenlopen.
''Ik neem aan dat je het over dit meisje had''?
Ik kijk verward naar Louis en de man tegenover me. Mis ik soms iets?
''Ja klopt'' antwoord Louis trots en komt naast de man zitten.
''je had gelijk, ze ís charmant'' ik word nog een keer van top tot teen bekeken en ik voel blosjes opkomen.
''Danku'' antwoord ik verlegen. Ik weet me even geen houding te geven.
''Ik zal je niet langer in spanning laten. We hebben je niet op de achtergrond ingedeeld omdat we iets groters in ons hoofd hebben voor je'' gaat de man verder en ik luister aandachtig.
''Hoe zal je het vinden om de vriendin van Louis in de clip te zijn''? vraagt hij en ik kan geen antwoord geven. Oké dit kwam een beetje onverwachts...
''Uh.. Ik denk dat ik dat wel kan'' stamel ik. Hier had ik dus niet op gerekend.
''Ik neem aan dat je vast wel meer vriendjes hebt gehad en weet hoe het is om verliefd te zijn''. Oké dat is awkward, een beetje mijn liefdesleven met iemand delen die ik niet eens ken.
''Dat moet lukken'' antwoord ik en ik neem afscheid. Ik krijg later nog te horen hoe en wat. Ik werp nog één blik op Louis die een bijna onopvallende knipoog naar me zend. Waarom word ik daar zo verlegen van?

''En? Wat was er''? vragen Alieke en Laila bijna tegelijk.
''Nou, ik heb zojuist een rol gekregen'' antwoord ik afwezig. Ik moet het nog even laten bezinken.
''Hoe dan'' vraagt Alieke en ik haal mijn schouders op.
''Louis heeft over me gepraat en nu willen ze dat ik de vriendin van Louis in de clip ben'' ik krijg een paar jaloerse blikken naar me toe geworpen van mensen die het gehoord hebben maar ik negeer het.
''Heb jij even geluk'' mompelt Laila en ik zie de jaloezie in haar ogen.
''Ik wil ook. Wat heb je gedaan om ze zo om te kopen? Wat heb je gedaan om Louis zo over je te laten praten''? vraagt Alieke nieuwsgierig en ik haal mijn schouders op.
''Gewoon aardig zijn en niet als een dorpsidioot schreeuwen en gillen als ik ze zie'' antwoord ik simpel en Alieke voelt zich volgensmij een beetje beledigd.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

Reageer (1)

  • Manonxxx

    Haha.
    Geweldig (: xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen