Foto bij Lieve 23.

Femke deed zuchtend haar Laptop dicht. Lieve keek haar aan ben je klaar, dan kunnen we gaan eten. Femke knikte. We gingen met zen allen aan tafel zitten. Iedereen kreeg een Pannekoek. Wat wil je er op vroeg merel aan mij. Ik keek de tafel rond. Chocopasta is wel goed zei ze. Merel gaf het aan Femke. Je vind het toch wel een beetje leuk dat ik je zusje ben he vroeg ze toen. Femke lachte en knikte. Ik heb altijd jongere zusjes willen hebben, en nu heb ik er 2. Femke keek Iris aan. Iris lachte alleen verlegen. Nou ik ben ook blij dat ik je gevonden zei Lieve blij. Femke keek haar blij aan. Ik ook wel, alleen jullie gezins leven is heel anders dan ik gewent ben zei ze. Dennis lachte, je komt ook van friesland. Toen was iedereen stil. Nou wie wil nog een pannekoek vroeg Dennis om de stelte te verbreken. Iedereen stak zijn hand op. Dennis ging weer pannekoeken. Na een paar minuten kwam hij terug met een stapel pannenkoeken, iedereen kreeg er een.
Na het eten kroop iedereen voor de tv en keek het hele gezin tv, dit vond femke wel weer fijn dat altijd alles zo samen werd gedaan. Ze keken een of andere spelquiz die ze niet kende. Merel en Iris zaten te lachen. We gaan zo wel naar huis het is al bijna 8 uur Iris moet om half 9 naar bed he zei lieve. Merel en Iris stonden op en deden hun jas aan. Ik liep achter ze aan. Lieve lachte naar Dennis ik ben blij dat ze het fijn vond. Dennis buigde naar haar toen kuste haar. Lieve sloeg haar armen om hem heen. Femke kwam net de kwamer binne, We zijn... zei ze en draaide zich om toen ze Dennis en Lieve zag en liep de gang weer op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen