Dit zijn de hoofdpersonen uit het verhaal later komen er ook nog meer personages maar dat laat ik dan weten. Ik beschrijf de personages + foto's.

[face=times]Naam: Cassandra "Cassie" Blake.
Leeftijd: 16 J.
Persoonlijkheid: cassie is vrolijk, lief , eigenwijs en aardig.Maar ze durft ook heel veel. na haar moeders dood moet ze verhuizen. ze gaat bij haar oma wonen eerst kijkt ze er tegen op maar dan leert ze bijzondere mensen kennen.
Krachten: heks
Zwarte heks (dark witch)
Zwart magie (dark magic)




Naam: Diana Meade
Leeftijd: 16 J.
Persoonlijkheid: De beste vriendin van Diana is Cassie. Diana is een lieve meid, ze is vrienden met iedereen.Zij is de leider van de heksen.
als ze fouten maakt dan lost ze die weer op. als er ruzie , lost zij het weer op. ze is slim , aardig en behulpzaam
krachten: heks
magie





Naam: Claire Blake
leeftijd: 16 J.
Persoonlijkheid: lief ,aardig ,grappig. Claire is iemand die altijd een lach op haar gezicht heeft.
krachten: heks
zwarte heks (dark witch)
zwarte magie (dark magic)





Naam: Faye Chamberlain
Leeftijd: 16 J.
persoonlijkheid: Faye vind het super dat ze een heks is. en dan wilt ze zoveel doen met haar magie. maar soms pakt dat niet goed uit. soms gebeurd er iets wat ze helemaal niet wou. maar Faye is: dapper , lief ,eigenwijs ,ze houd niet van mensen die alles beter weten. en haar beste vriendin is Melissa.Faye is ee n gek type.maar dat is nou zou leuk aan haar.
krachten: heks
magie




Naam: Melissa Glaser
Leeftijd:16 J.
persoonlijkheid: melissa en faye zijn bff's. melissa is een heel onzeker meisje ze is verlegen ze praat niet zoveel. ze durft niet zo snel iets.
maar ze is heel lief.
krachten: heks
magie




Naam: Adam Conant
Leeftijd: 16 J.
persoonlijkheid: aardig ,behulpzaam ,slim ik ga niet veel meer vertellen want dan word het wel heel lang.
krachten:heks
magie





naam: jason lockwood
leeftijd: 17 J.
persoonlijkheid:stoer,lief,aardig,knap en mooi
krachten:heks
magie

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen