Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Tomlinsbear

    Dus Harry is eigenlijk een emotioneel wrak en de jongens zijn de reddingsboten, wat een feest.

    Ja ik probeerde daar een metafoor te creëren, maar mijn brein laat me even in de steek.

    7 jaar geleden
  • Magicsongzz

    Ik schaam me diep omdat ik dit deel nu pas begin te lezen...
    Ik ben een hele tijd niet op Quizlet geweest.
    Dit moest ik nu dus absoluut zo snel mogelijk bijlezen!

    9 jaar geleden
  • Smexy

    Serieus RESPECT voor de jongens, Harry heeft ze zoveel rottigheid gegeven en nog altijd zijn ze er voor hem, dat vindt ik nu echte vriendschap.
    Harry kom op je gaat haar vinden, ik weet het 100% zeker, luister naar mijn woorden.

    Vicky kom alsjeblieft terug en sla Harry's gevoelens uit hem zodat jij ook weet wat je te wachten staat. Hij houd van je zoals hij nog nooit van iemand gehouden heeft.

    Sorry voor de late reactie, heb nog niet echt de tijd gehad om verhalen te lezen en dat doe ik nu op mijn vrije vrijdag.
    x

    9 jaar geleden
  • NicoleStyles

    Ahw... ik heb nu echt medelijden met Hazza :(
    De jongens zijn zo geweldig, ook al is hij woedend, grijpt hij naar de drank en slaat ze, ze blijven achter hem staan, en proberen hem zo goed mogelijk te helpen RESPECT! (Y)

    Waarschijnlijk zal Harry het nog zwaar krijgen, maar hopelijk komen ze toch bij elkaar <3
    En dit is absoluut niet slecht of saai

    Xxx

    9 jaar geleden
  • FoennieJJ

    Dit is wat ik denk/hoop dat er gaat gebeuren:
    De jongens worden het depressieve gedrag van Harry na twee jaar een beetje zat. Daarom besluiten ze om met z'n vieren Vicky op te zoeken. Ze doen online oproepjes of mensen haar hebben gezien. Harry krijgt hier niks van mee, omdat hij nooit meer online is te vinden. Dit komt omdat de pers hem lastig blijft vallen. Ze vermoeden dat Vicky de reden is voor de omslag in Harry's gedrag.
    Met Vicky gaat het niet veel beter. Ze kon Engeland niet verlaten omdat ze het niet kon verdragen om ver van Harry te zijn. Ondanks dat laat ze niks van zich horen, aan niemand, bang om haar hart nog eens te breken.
    De vier jongens vinden haar uiteindelijk, maar kunnen ze haar ook overtuigen?

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen