Foto bij Lieve 24.

weer een korte

Lieve lied Dennis los en kreeg een rood hoofd, wat moet ze nu wel niet van ons denken zei ze meteen. Dennis lachte dat we stapel verlieft op elkaar zijn ze hij. Lieve stond op en ging haar jas ook aan doen. Ze liepen naar Lieves huis. Ik ga Iris meteen in bed doen zei ze tegen Femke.
Femke knikte en nam Merel mee de woon kamer in. Kijk nog maar even tv zei ze tegen haar. Femke ging op de bank zitten. Merel ging naast haar zitten. Wil je me straks na bed brengen vroeg ze aan Femke, ze keek Femke met puppy oogjes aan. Femke knikte, je moet toch om 9 uur na bed he? vroeg ze. Merel knikte. Femke keek op de klok, dat is nog een kwartiertje. Merel knikte en kroop tegen Femke op. Femke sloeg een arm om haar heen. Lieve kwam binnen en lachte naar Femke. Mereln vroeg of ik haar naar bed wou brengen zei Femke toen. Lieve knikte is goed zei ze. Om 9 uur stond Merel op, ik moet na bed Femke. Femke liep achter haar aan. Merel wou eerst nog wat voor gelezen worden daarna ging ze slapen. Femke ging naar onder.Ik ga ook een beetje op tijd na bed, ik moet morge na een nieuwe school enzo. Dan wil ik wel uitgerust zijn zei Femke. Lieve Knikte. Ze keken nog een beetje tv daarna gingen ze naar bed. Femke kon niet echt slapen ze was echt veel te zenieuwachtig voor wat er morge ging komen. De mensen zouden ook wel heel erg anders zijn dan in friesland. Pas rond 2 uur viel ze inslaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen