Foto bij [5]kijk eens een keer in de spiegel man.

Larissa POV.
Het afspraakje met Tom. Tsjaa hoe zal ik het zeggen. Ging wel goed *BIG SMILE* Hij vroeg of ik Zaterdag weer wat wilde doen, en oufcourse... ik zei ja. Godvertieten, ik moet op de computer, maar dat kloteding wil niet opstarten, het lijken wel uren hoelang het duurt. Maar het duurt pas 30seconde. Ik druk msn aan, ik lees snel de mensen door die online zijn. Geen Tom... Wel Bill.
'Bill!'' ''Hee larissa, &ndt hoe was het met tommie' Whahahaha. Tommie, watthefuck lig ik hier in een deuk alleen om het woord Tommie. 'T'ging wel, ik ken hem nog niet enzo..' T'ging wel, ik vond het stiekem helemaal super. Maar dat gaat Bill natuurlijk geen hol aan. 'T ging wel? Dus je mag mn broertje niet echt? oO'' 'Dat zeg ik tog niet'' 'naja, ik ga Larissz, doeeg schat loveyou'' WOOOOOW' w8 heel eff. Ik lees de zin over, loveyou? schat? Yeahright. Wat heeft die oppeens. 'Doeg Bill schat, loveyou²'' ik krijg een bericht binnen. Bill heeft zicht net afgemeld. 20seconde later, komt Tom online. 'LARISSA, lekkerding! (L)'' WOOOOW' w8 heel eff. Wat hebben die boys? ik lees de zin weer over, lekkerding!? whaha. ''Hee (L)' zeg ik kortaf.

Tom POV.

''Bill, donder op van die computer, ik wil nu! Larissa is online, en ik moet verder met mn plan'' roep ik tegen Bill. 'Tommemans, dat meisje.. is echt een schat. '' Een schat? is Bill misschien op dat rare weijf. 'Heb je gezien hoe dat lelijke kind eruit ziet? Lelijk kind, nohh'' Ik kijk Bill met een fake-ernstig hoofd aan. 'Ja, het is goed met je Tom'' Bill kijkt geirriteerd terug. 'Ga maar op de computer loser'' roept Bill naar me. Ik klik msn aan, en meld me aan. Ik kijk mn lijst door. ''AAH, daar heb je mn slachtoffertje!'Roep ik hard naar Bill. 'Bill schreeuwt uit de keuken terug ''TOM GODVERDOMME KLOOTZAK, DOE EENS EEN KEER NORMAAL MET EEN MEISJE LOSER' Zoow die is boos. ''Hee lekkerding (L)'' Zeg ik, ofcourse niet meenend. God kind, tiep door. ''Hee Bill, dat kind van jou, tiept als een slak' ik lag hard. ''Kijk eens een keer in de spiegel man' zegt Bill met een boze klank in zn stem. Hee ze tiept wat terug, ik draai me snel weer om naar het computerscherm ''Hee(L)' Wat is dat kind kortaf... ik heb niet genoeg indruk gemaakt bij dat kutkind. ''Wat ben je kortaf?' Het duurt lang voordat ik een bericht terug krijg... ''Sorry, dat was niet de bedoeling Tom' ''Het geeft niet schatje, alleen omdat jij het bent vergeef ik het je. *haha*'' 'Tom ik vond het heel erg gezellig net!'' Ik vond het kapot saai met dat domme wicht, maar dat zeg ik natuurlijk niet.Ik wil dat kind eerst het bed in zien te krijgen. Dan zien we wel weer verder. ''Ik vond het echt super leuk met jou Lariss, ik heb nu al zin in zaterdag'

Lariss POV.

WHAAAAAAH. Hij vond het super. Vind hij me leuk? neehjj, ofcourse noat. Wie the hell vind mij nou leuk? Duhhw ^^ no-one!! ''Tom, ik ben zo terug wacht heel eff'' Zeg ik, ik wil eff. nadenken enzoo. 'Oke schatje(k') Ik zet mn msn op afwezig. Ik ga eff. op bed liggen nadenken. Oke... vind ik Tom nou leuk of niet? Ik weet het niet eens over mezelf. Godvertiefus, vind ik Bill nog wel leuk? Misschien vind ik ze allebij leuk. Naja, ik merk het Zaterdag wel. Ik wilnu het liefst naar de computer rennen en zeggen, Tom ik vind je leuk denk ik. En Bill ook. Maar ik weet het nog niet zeker. Ik loop terug naar de computer. ''Ben er weer Tommie'

Tom POV.

God, dat kind is echt lang weg. Wat zou ze doen? zichzelf opknappen ofzo... Net of dat wat uitmaakt, ze blijft lelijk. AAH daar is het hondje weer. ''Ben er weer Tommie' Zegt het. ''Ben ik eff. blij, ik verveelde me dood zonder jou moppie' God, het is wel moeilijk om zoiets tegen zo'n lelijkerd te zeggen. 'Larissaa.. ik moet je uhm, ik moet je iets vertellen'' nu gaat het komen hoor, kijken of het lukt... ''Wat wil je me vertellen dan Tom?' ''Nou uhmmm....''

Reageer (9)

  • ganja

    snel verder en ik neem een abo :)x

    1 decennium geleden
  • FullyAlive

    Super meid!
    Ik vind dit echt een leuke story<3
    Snelverdeeeer!(:

    1 decennium geleden
  • xAngeliique

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Greenlight

    Snel verder:)
    hij is echt goed!

    x Demi

    1 decennium geleden
  • Scarhead

    snel verder (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen