Foto bij SF ~ 16

Vandaag was de eerste shootdag, of zoiets dan. We werden allemaal ingelicht hoe en wat en natuurlijk konden mensen hun blikken niet onder controle houden. Er is mij zelfs ter oren gekomen dat ik een nachtje met louis zou hebben 'geslapen' en daarom deze rol gekregen. Mochten ze dromen!
Er is me een heel handboek van 500 bladzijdes voorgelezen over wat ik wel en niet kan doen en wat de bedoeling is. Ondertussen ben ik naar de make-up gestuurd. Uiteindelijk is dit mijn hele outfit.
Ik kijk links en rechts van me waar andere meiden, ik gok de andere vriendinnetjes, worden opgedoft. Ik voel de arrogantie er van af komen en ik voel me opeens heel ongemakkelijk.

Als we klaar zijn worden we naar de set gestuurd waar alles en iedereen in gereed word gebracht en de andere gasten aapjes zijn komen kijken.
Ik weet me geen houding te geven. Iedereen die op de voorgrond komt is zo professioneel en dan kom ik als een botte boer uit de lage landen langs walsen. Nee, ik denk eerlijk gezegd niet dat dit iets voor mij is.
Ik word op mijn plek gezet en ik krijg een samenvatting van hele hele handboek wat ik eerder te horen heb gekregen.
Als de jongens de set op komen klinkt er gegil en word iedereen die staat te kijken weg gestuurd.
Louis komt naast me staan en bekijkt me met een goedkeurende blik.
''Goed gekeurd''? vraag ik onbeschaamd en hij knikt.
''Zenuwachtig''? vraagt hij dan en ik kijk hem aan.
''Is dat zo goed te zien''? Louis begint te lachen en slaat een arm om mijn schouders heen.
''Dat is niet nodig joh, het is vrij simpel''.
''Simpel? Ik heb een heel testament te horen gekregen'' ik betrap mezelf erop dat ik onbewust oogcontact zoek.
''Dat doen ze om je bang te maken. Het enige wat je hoef te doen is lachen en mooi zijn, wat voor jou niet zo heel moeilijk is, lijkt mij''. Hij schenkt me nog een knipoog en komt dan naar SImon toe om nog de laatste dingen te bespreken.
Ik kan het niet laten om naar Alieke en Laila te kijken die me jaloers aankijken.
Blijkbaar is dit de ultieme vriendschap/familie test...

Vandaag is het een speciale dag(voor mij althans) 'cuz it's my BIRTHDAY!!
Daarom wou ik jullie trakteren op een nieuw hoofdstuk.
Hope you like it.

Reageer (3)

  • BELIEVExME

    Fijne verjaardag hiep hoi
    Je huis is een zooi
    Je stinkt als een aahaap
    En je gaat nu verder schrijven

    9 jaar geleden
  • Manonxxx

    Happy birthday to you xxx

    9 jaar geleden
  • Fermosa

    gefeliciteerd!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen