Foto bij Lieve 28.

Een week later stapte Femke uit aan het paron in Leeuwarden. Brenda stond al op haar te wachten. Femke rende met tranen van blijdschap op haar. Brenda spreide haar armen uit en Femke knuffelde haar heel hard. Wat had ze dit gemist. Brenda gaf haar een kus op haar voorhoofd. Kom dan gaan we naar mijn huis. Brenda en Femke liepen naar Brenda's fiets. Femke ging achterop zitten. Ik heb je echt gemist zei Femke. Ze lag met haar wang tegen Brenda's rug. Denk je ik jou niet vroeg brenda lachend. Brenda woonde niet zo ver van het station. Mijn zusjes en broertjes zijn er niet zei ze toen. Oow waarom niet.. Ze doen voor het eerst weekend kamp als ze het leuk vinden gaan ze om de 2 weken zei Brenda. Brenda stopte . Femke stapte af. Ze liepen achterom. Brenda zette haar fiets in de stalling. Toen gingen ze naar binne. De moeder van Brenda ston meteen op om Femke een knuffel te geven. Heey Maike riep Femke blij. Je vader en ik gaan zo boodschappen doen zei Maike tegen Brenda. Brenda knikte, Femke en ik brengen even haar spullen naar mijn kamer. Ze liepen samen de trap op. Femke zette haar tas naast het bed van Brenda. Brenda ging er op zitten. Femke keek wat rond, toen klopte brenda op het bed. Femke ging naast haar zitten. Tot straks he Brenda en Femke riep Maike naar boven. Doei riep Rob ook nog de vader van Brenda. Doei pap en mam riep Brenda terug. De voordeur viel dicht. Brenda Boog zich naar Femke toe en kuste haar lippen. Femke kuste haar terug. Dit had ze nog het meeste gemist van alles.Brenda dieuwde Femke naar achter zo dat ze lag. Ze ging naast femke liggen. Je bent echt mooi zei Brenda toen. Femke draaide haar hoofd naar Brenda, jij ook zei met een bredelach. Zullen we een film kijken vroeg brenda toen. Femke knikte, welke vroeg ze. Brenda deed een kast open en zei kies maar. Femke liep naar de kast en pakte Vanhelsing eruit. Brenda deed de dvd in de dvdspeler en ging weer op bed liggen. Femke ging tegen haar aan liggen. Ze keken gespannen film. Dit was allebij hun lievelings film.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen