Foto bij Lieve 29.

Lieve had Femke een smsje gestuurd of ze wel goed was aan gekomen in leeuwarden. Maar ze had nog steeds niks terug gehoord. Ze keek weer op haar gsm. Dennis kwam naast haar op de bank zitten. Ze is 19 wat kan er nou gebeuren vroeg hij. Lieve trok haar schouders op waarom hoor ik dan maar niks van haar. Kijk nu maar gewoon tv, als er iets was had ze wel gebeld. Dennis trok lieve tegen zich aan. Opeens kwam Merel naar binnen gerend. Wanneer komt Femke weer naar huis vroeg ze. Lieve zuchte, morge pas. Ze is naar haar vrienden waar ze vroeger woonde. OOw zei merel en liep weer na de speel kamer. Volgende week komt die vriendin naar ons zei Lieve. Dennis dieuwde Lieve van zich af en keek haar aan. In het weekend? vroeg hij. Lieve knikte. Ik heb met haar afgesproken dat ze een weekend na daar gaat, en die vrienden een weekend naar hier. Ja een van hun zei Lieve. Dennis schudde haar hoofd. Ben je vergeten dat ik geen bed meer heb zei hij een beedje kwaat. Lieve trok haar schouders op. Dan nemen ze een lucht bed mee zei ze nogeland. Dennis schudde haar hoofd. Dat betekend dus dat je nooit meer een weekend alleen met Merel Iris en Femke bent. Of Femke is weg, of zijn er vrienden van haar bij jou zei Dennis geiriteerd. Lieve trok haar schouders op. Ze zei dat die Brenda vroeger altijd bij hun was of zij bij haar zei Lieve. Dennis zucht. Je doet maar wat je wilt zei hij en stond op. Lieve keek naar haar handen. Maar Dennis, je hebt toch ook gezien dat ze heel ongelukkig was zei Lieve wanhoopig. Dennis draaide zich om. Maar jij moet je eigele leven niet verwaarlosen, en je gezin omdat medam Femke perse bij haar vrienden wilt zijn zei hij toen die naar Lieve wees. Lieve schudde haar hoofd dat doe ik niet. Maar ik wil dat ze zich ook goed voeld en nog vrienden heeft. Dennis kwam naar lieve toe gelopen. Och, ze zei dat ze op school ook al vrienden had. Lieve trok haar schouders op. Ik bedoelde haar oude vrienden zei Lieve. Je doet wat je wilt zei Dennis en liep de keuken in. Lieve zuchte en stond op en ging bij het raam staan om naar buiten te kijken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen