naughty little boys


wieeeeeeeeeeeeee...!!!! ^^ Nog drie deeltje tot we bij de twintig zijn ^^

Veel leesplezier ^^

-xXx- Luna;)

Was passiert?:

"Beloof me Tom." fluisterde hij in mijn oor. "Beloof me dat je me nooit zal laten gaan." "Beloof ik Bill. Beloof ik." En ik plante nog een kusje op zijn lippen, die hij gewillig in ontvangst nam. "Bill wilt meer?" Ik keek hem ondeugend aan. Hij keek speels terug en knikte hevig. Ik plante mijn lippen weer op die van hem. We begonnen weer hevig te zoenen. 'Wat doe ik eigenlijk? Ik ben gewoon een echte flikker aan het worden.' Net voordat Bill zijn tong over mijn lippen liet glijden, stopte ik de zoen. Hij keek me met een opgetrokke wenkbrauw aan. "Sorry. Uhm... Ik dacht dat ik Georg en gustav hier naar binnen hoorde komen." Hij knikte begrijpelijk en plante nog een kusje op mijn lippen voordat we naar de woonkamer liepen.
"Ook wat Jungs?" vroeg Georg wanneer we binnen stapte. Georg gaf me een glas met iets erin wat dus totaal niet op cola leek. Bill kreeg een glas van Gustav in zijn handen gedrukt. Hij rook eraan en trok een vies gezicht. "Drink nou maar." Beval Georg ons. Tegelijk namen Bill en ik een slok uit ons glas. Mijn keel begon gelijk te branden toen ik het door slikte. "Georg! Dit is alcohol!" riep ik uit. "Voordeel van zestien zijn Jungs." Zei hij met een grote grijns op zijn gezicht. Ik keek Bill's richting op. Hij had zijn glas al leeg en liep al een beetje wankel naar de bank. Ik zuchte en liep ook naar de bank met men nog volle glas alcohol.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Lumen

    jaja, beentjes open & heupjes ewa
    omhoog bill .. want grote Tom
    betreed het hol.

    1 decennium geleden
  • BlackDespear

    OMG..xD
    Snel verder!! =]
    xoxo

    1 decennium geleden
  • mOoNx

    snel verder

    -xXx-

    1 decennium geleden
  • Glambert

    :O

    snel verder!!!

    xx C

    1 decennium geleden
  • mayonaka

    oeh bijna busted,
    snel verder
    -xxx- desi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen