Ik ben er net achtergekomen dat ik al 5 abo's heb! (dance) Een goede reden dus om een nieuw hoofdstuk te plaatsen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • deIeted

    Geniaal :')

    9 jaar geleden
  • Thangurel

    Wij - James, ik en nog een aantal anderen - hebben namelijk beweerd dat hij dan maar gauw een huisje moest zoeken voor het visje. Het gevolg was dat Sirius eerst probeerde om het visje in mijn glas te kieperen want vissen wonen toch in cola?


    Daarna heeft hij - met zijn kater - een prachtige tekening gemaakt als herinnering aan Meneer Vis. Deze hangt nu nog steeds op zijn kamer.


    Ik ga kapot. Sirius is echt mijn favoriete Marauder, en dit maakt het alleen maar beter. Ik vind het ook zo leuk dat alles vanuit Remus standpunt is beschreven, wat ergens ook logisch is omdat hij de enige is die niet altijd stomdronken is.

    Wat me opvalt: Je schrijft hier over cola, maar let erop dat James, Remus en Sirius tovenaars zijn en geen Dreuzels. Zij drinken andere drankjes zoals Pompoensap, Oude Klares Jonge Borrel, Boterbier...

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen