He knows...


sry, sry, sry, sryyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!
Dat het zoooooooooooooooooow lang duurde :( Hoop dat jullie niet al te boos zijn :(:(:(:(

Maar hier is dan eindelijk de langverwachte deel 18 :P

Veel leesplezier ;)

Was passiert:

Tom pov.
Ik trok met één beweging zijn boxer uit. Bill was te dronken om mijn boxer nog uit te kunnen trekken, dus deed ik het maar voor hem. Ik zette zijn benen wijd en gleed zachtjes in hem met mijn stijve. Bill sloeg zijn hoofd naar achter. Ik begon harder en sneller te stoten. Bill kwam luidskeels klaar en ik even daarna ook gelijk. Ik gleed uit Bill en liet me hijgend op hem vallen.

Niet veel later daarna vielen we beide in slaap.

Gustav pov.
Volgende ochtend werd ik met brastende koppijn wakker. 'Wat hebben we gedaan?' Ik keek met spleetoogjes rond de kamer. Mijn ogen werden groot, wanneer ik Tom naakt op een naakte Bill zag liggen. 'Okay, wat die hebben gedaan wil ik niet weten.' Ik pakte mijn camera van de tafel en keek er op. Er was een filmpje gemaakt. Ik klikte op play. Snel daarna stopte ik de film. Verder hoefde ik niet meer te kijken en misselijk dat ik er van werd, of het kwam door de drank. Ik zag een paar flessen drank op de grond liggen. Ik rende naar de wc en braakte daar alles uit. Rustig liep ik naar de keuken om een glaasje water te pakken. 'Dat van Tom en Bill is wel heel erg! Was dit gewoon echt omdat ze dronken waren if zat er meer achter?' Ik kreeg hoofdpijn wanneer ik aan veelste veel dingen dacht. Ik slofte naar de bank en liet me erin vallen. Ik zette de tv zachtjes aan en bekeek het MTV-Channel.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Lumen

    je hoef niet persée 16 zijn
    om aan sigaretten te geraken
    hoor (;

    1 decennium geleden
  • Overcome

    Hij is suuuuper.
    Snel Verder? (A)

    xxxx.

    1 decennium geleden
  • kjaartje

    verder bitte

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kjaartje (flower)

    1 decennium geleden
  • BlackDespear

    Snel verder!!
    (K)

    1 decennium geleden
  • mayonaka

    snel verder,
    ik denk dat de ondergekotste wc erg stinkt daar XD
    -xxx- desi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen