Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Praimfaya

    ik ben echt nog steeds zo'n fan van jouz schrijfskills,
    kun je alvast starten met het maken van je eigenboek, je kunt me altijd proefexemplaren sturen,
    ik ben graag een proeflezer voor een schrijfster zoals jou!
    Dit stukje is echt helemaal perfect en ik kijk zo uit naar het volgende stukje!

    Ik hoop dat het allemal uitdraait zoals ik hoop, dat ze opnieuw voor onze lieve Hazz valt en eindelijk de kans krijgt haar te tonen aan de wereld! De jongens gaan helemaal weg van haar zijn, dat weet ik gewoon.
    Ze gaan zo weg van der zijn als ik van jou schrijfkunsten ben, ze gaan maar geen genoeg van haar krijgen, Hazz gaat nog moeten oppassen haha;

    JE VERDIENDE DIE 1E PLAATS JAAAAA!

    9 jaar geleden
  • Chasing1D

    OHMYGAWD perfect as usual

    9 jaar geleden
  • Smexy

    LARRY TIME..... Kan er nooit genoeg van krijgen, zal wel duidelijk zijn met mijn eigen verhaal hahahahha.
    Wauw again, prachtig geschreven en ik wordt steeds nieuwsgieriger hier.

    Ik hoop zo voor Harry, dat hij haar kan overhalen en dat ze weer met hem mee gaat naar huis, dat ze weer contact krijgt met Alfie en dat de andere jongens haar eindelijk ook eens in het echt leren kennen en niet alleen door verhalen aan te horen van Alfie en Harry, please make me happy as soon as possible.

    EN je kan geweldig zingen, ik wil meer horen. Stuur me meer spraakmemo's, please.
    Ik smeek niet hoor, hahahaha..

    En wat vindt je van de One Direction radio????
    Ik vindt het serieus cool dat ze nu een eigen radio zender hebben hahaha.
    FEESTJE...

    Is het trouwens AL 11 oktober??????
    Ugh, ik ben best wel zenuwachtig voor die film, gwn de jongens weer op beeld zien en bewonderen. Oh wat doe ik mezelf aan.. Leven wordt steeds moeilijker en moeilijker vindt je ook niet !!!

    Dusjaaaaa, ook al zin in 11 oktober??

    Naja, schrijf maar snel verder en geef ons meer hazza die zo ongelofelijk graag vicky terug wilt vinden.. (:

    x

    9 jaar geleden
  • DareToBelieve

    ze gaan haar vinden!! xD

    9 jaar geleden
  • huglikehoran

    Dit stukje is zoooooo leuk, die conversatie van Haz en Lou, ge-wel-dig geschreven, wauw.
    Amen.

    LIEEEEEEEEFS

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen