Foto bij Chapter fourty-one.

~ Alison Lilian Hale.

‘Omygod Ali kijk, dat
jurkje is echt wat voor jou!’ Gilde Solange enthousiast terwijl ze naar een schattig jurkje wees dat in de etalage hing.

Het jurkje was inderdaad mooi en ik kon niet stoppen met staren naar de roze stof, hij was enorm schattig en voor het eerst in mijn leven kreeg ik de drang om een jurkje te kopen. Rowan greep mijn arm en trok me achter zich aan de winkel in.

‘Jij gaat dat jurkje kopen Ali,’ zei ze terwijl ze mijn maat zocht en het jurkje daarna in mijn handen duwde.

‘Maar wanneer ga ik hem dan dragen? Je weet dat ik niet echt een jurkjes mens ben..’

Rowan rolde met haar ogen en duwde me richting de pashokjes ‘Je kan het altijd op je date met Ashton aan doen, ik weet zeker dat die snel komt dus hou je mond nou maar en ga hem passen!’

Ik lachte en verdween in een van de kleine pashokjes. Ik kon de meiden horen giechelen toen ik het jurkje over mijn hoofd trok en grinnikend schudde ik mijn hoofd, ze waren zo enthousiast. Toen ik in de spiegel keek werd ik gelijk nog verliefder, het jurkje paste echt perfect. Met een glimlach van oor tot oor en met twinkelende ogen kwam ik het hokje uit om het resultaat aan de meiden te laten zien.

‘Wauw Ali, je ziet er echt prachtig uit,’ zei Solange met grote ogen toen ze me zag.

Rowan keek me met open mond aan en Lizzy en Summer hadden beide een brede grijns op hun gezicht.

‘Als je dat jurkje niet koopt dan vermoord ik je,’ mompelde mijn beste vriendin.

Summer lachte ‘Ik denk dat ze bedoeld dat je hem moet kopen want hij staat je echt geweldig!’

Lizzy pakte mijn hand en zette me voor een grote spiegel neer ‘Ash zal niet weten wat die ziet,’ giechelde ze terwijl ze mijn lange haren over mijn schouders gooide.

Solange gaf me een paar pumps en toen ik de moordende schoenen aan mijn voeten had staken ze alle vier hun duimen op ‘Perfect!’
Een paar minuten later liepen we met zijn alle de winkel weer uit, ik had het jurkje en de schoenen gekocht en ik moest toegeven dat ik niet kon wachten om het aan te doen. De meiden waren ook erg enthousiast en ik had zo’n gevoel dat ze iets van plan waren.

‘Girls! Ik zie mijn vriendje,’ giechelde Lizzy en voordat we konden vragen wat ze bedoelde was ze al een winkel in gerend.

We volgde haar naar binnen en toen we zagen wat ze bedoelde barste we in lachen uit. Lizzy stond naast een kartonnen Niall en ze knuffelde het bord stevig.

‘Wat ben je stil Niall..’ pruilde ze.

‘Hij ziet er een beetje stijf uit Liz,’ giechelde Solange

Ik grinnikte en wees naar de kartonnen versie van Harry ‘Jou vriend is er niet veel beter aan toe Sow.’

Ze hapte naar adem en rende naar ‘Harry’ toe, net als Lizzy pakte ze het karton vast en prikte tegen zijn wang.

‘Je ziet er een beetje gefotoshopt uit babe,’ zei ze met een serieus gezicht.

‘Ik ken jullie niet hoor,’ grinnikte Rowan toen de twee meiden vrolijk door babbelde tegen de kartonnen versies van hun vriendjes.

Ik lachte en liep richting een schap met nog meer fan spulletjes ‘Ze hebben ook onze jongens!’ riep ik verast uit toen ik een poster zag van 5 Seconds Of Summer.

De poster bleek niet het enige te zijn, ze hadden ook notitieblokken, dagboeken, armbandjes, tassen, mokken en nog veel meer. Ik pakte en van de mokken op en glimlachte toen ik de brede grijns en glimmende ogen van mijn beste vriend terug zag staren. Ash zag er altijd zo vrolijk uit.

‘Ik koop deze!’ gilde ik terwijl ik naar de meiden huppelde om ze de mok te laten zien.



---

Eindelijk weer een stukje, sorry dat het zolang geduurd heeft lovies!
Voor degene die geïnteresseerd zijn, de 5SOS Quizlet Awards is gisteren begonnen en tot en met 17 oktober kunnen jullie je favoriete (of eigen) verhaal opgeven!
Always staat al genomineerd voor Best Ashton, maar als jullie vinden dat die ook nog in een andere categorie thuis hoort, kan die dus nog opgegeven worden (;
Ook mijn andere stories zijn al opgeven door een paar lieve abo's en jullie willen niet weten hoe blij dat me maakt <3
YOU GUYS ARE ASHMAZING and I hope you enjoyed this chappie (: xxx

Reageer (8)

  • LivingDarkAngel

    Haha! Ge-ni-aal!

    9 jaar geleden
  • Kattris

    HAHA aaahhe leuek

    9 jaar geleden
  • ccalum

    ^^

    9 jaar geleden
  • knowledge

    ik wil dat jurkje ook hebben! hahaa
    another awesome chappie paashaasje!!<33

    snel verder!!<3

    9 jaar geleden
  • X_justme

    Hahaha briljant ik ga stemmen straks!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen