Foto bij OO4.

Is er iemand van jullie naar de boekenbeurs in Antwerpen geweest?
Wat hebben jullie allemaal gekocht?
Ik wil zo graag gaan, maar vandaag is de laatste dag..

Even een vraagje:
als ik wedstrijden, Q&A's, Ask The Abo's, etc organiseer in dit verhaal, zouden jullie dan meedoen?
Wat doen jullie het liefste van deze drie? Of hebben jullie nog andere ideeën?

Ik ben met een nieuw verhaal begonnen! c:
Torn Thoughts.

Liefs,
Horlinson

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Miesmuizer

    Yaaaaas, I love love love you so much for this. Hooker!Louis. Well, not exactly but omy yes.
    Ik ben ook de enige die dit geweldig vind omg Eva, ga weg met je overdirty mind you're no fun.

    9 jaar geleden
  • DontDropp

    Louis is echt een engerd! Ik vind hem scary, hoe hij praat en geld vraagt voor SEKS. Nu klinkt hij een beetje als een hoer... Maar dat is hij natuurlijk niet. Hij is hier gewoon een rare engerik die zichzelf heel wat vind. Lekkere Grote ego heeft hij zeg! Dit verhaal is echt fantastisch, NEXT CHAPTER!!! YEAHH!

    En een Q&A of ask the abo's is leuk, ik mis ze altijd en ik wil deze keer echt op tijd zijn!

    9 jaar geleden
  • Marly2801

    Ik moet eerlijk toegegeven dat. Louis hier een beetje pervers klinkt xd
    Snel verder (:

    9 jaar geleden
  • Monks

    Dat laatste stukje wowowowowow.. Cocky...
    Maar dit is echt een superstuk en ik ben op dit moment echt verliefd op je verhaal!
    Als je besluit om een Q&A te houden zou ik zeker vragen stellen

    9 jaar geleden
  • Lexia

    GE-WEL-DIG
    :')

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen