~ Behind my Beauty there's a Monster ~

Zachtjes schoof ik de coupé deur open en stapte naar binnen. Ik sloot de deur achter me en vergrendelde die. Ik pakte mijn gewaad en trok die aan. Met een zachte klik ontgrendelde ik de deur. Op dat moment schoof de deur open en stapte er vier jongens luidruchtig binnen. Ik staarde de jongens aan die ongestoord binnen kwamen. De jongens schrokken zich rot toen de deur met een knal dicht vloog. Toen pas merkten ze mij op. "Opzouten mudblood" Ik keek de blonde jongen aan. Vervolgens stond ik op en viel alles wat in de opbergruimte lag boven op de blonde jongen. Een kleine grijns verscheen op mijn gezicht terwijl ik de coupé verliet. De trein ging steeds trager en stopte uiteindelijk. Het pad vulde zich met mensen. Snel verliet ik de trein en wachtte tot iedereen in de rij stond voor de koetsen. Net toen ik opzoek wilde gaan naar mijn broer, duwde iemand me omver. De blonde jongen van eerder stond voor me met een grootte grijns op zijn gezicht. Ik bleef op de grond liggen alsof ik bevroren was. De jongen wilde in de koets stappen maar twijfelde. Hij zei iets tegen zijn vrienden en liep vervolgens mijn richting op. "Ga je nog staan?" zei hij geïrriteerd. Langzaam stond ik op en keek de jongen aan. "Ik betwijfel of je nog te redden valt" zei ik zacht en kil. De jongen schrok en zette een stap achteruit. "Abby, daar ben je. Ik begon me al zorgen te maken" Mattew, mijn broer pakte mijn hand en sleurde me mee.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen