Foto bij Chapter 107. Grace

Dia vanavond naar de concertfilm geweest. Enigste probleem van fan zijn van een popband. De huppelkutjes.
Ze gingen serieus gillen in de bios. Like why? Ze horen je toch niet want dit is vier maanden geleden opgenomen. Doe even normaal alsjeblieft!!
Sorry voor mijn rant maar het was nogal heel irritant.
Ik ben te laat met uploaden omdat ik na de dolm nog een feestje had en alhoewel we om 23:58 weg gingen en ik dus op tijd thuis zou kunnen zijn(hij woont letterlijk tweehonderd meter verder op) bleven we heel wven hangen en thuis nog lenzen uitdoen etc. Maar goed. Hier ben ik en enjoy een nieuw stukje.
Paar vulhoofdstukjes tot haar verjaardag en dan ga ik janken want dan is het bijna afgelopen. Ik blijf er blij dat er +/- nog 30 komen maar dit verhaal is al zo lang dat ik niet wil dat het stopt.
Ach ja.
Live you lots!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Louisgirl

    Waarom heb ik het idee dat er dingen over het hoofd gezien worden?
    30 hoofdstukjes en we willen een goed einde en Louis en Grace gaan veiden weg. Daarbij weer Louis net dat Grace ziek is en GrCe niet dat Louis Louis is.
    WAT WORDEN DIT VOOR EEN HOOFDSTUKJES?!?
    Toch snel verder asjeblieft ^^

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen