Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Liesiemo

    Wooow ik ga ook in de Kuip naar de 1D film ;o Alleen heb ik de voorstelling van 15:30. Wist niet eens dat er een eerdere was. Sinds wanneer? xP Misschien loop ik wel langs je heen en weet ik niet eens dat jij het bent. Jij hyper omdat je hem net hebt gezien, ik zenuwachtig omdat ik hem nog moet kijken. Als ik jou was zou ik naar de KFC lopen en keihard: "I love KFC! Chicken Chicken Chicken!" zingen. De beste tip die ik ooit heb gegeven.

    9 jaar geleden
  • huglikehoran

    Je bent geweldig, dit verhaal is geweldig, en ja geweldig!
    Veel plezier morgen!

    LIEEEEEEEEEEFS

    9 jaar geleden
  • Smexy

    WAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWW
    IK HEB GELACHEN, MAAR OOK BIJNA GEHUILD BIJ HET EINDE.....

    Harry, sweetie, je bent zo zielig op dit moment en dat kan ik niet hendelen. <(Geen nederlands i know and i don't care ;p)
    BUT ja, verder is het super geweldig verhaal, waar ik nog heel m'n leven aan wil blijven lezen, okay misschien iets te lang, maar ja boeie.

    En ik vindt het geweldig dat ik 1 van de eerste personen was die je gezang aan mocht horen en ik ga het nog een keer zeggen. JE ZINGT SUPERDEPUPER GEWELDIG....
    Kan je mijn juf ook niet zijn, je kan me vast nog wel wat dingen bij leren hahaha.


    EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN MORGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
    FUCK ik ben ZO ZENUWACHTIG..............
    Sowieso voor de film, maar ook onze meeting en omg. DE TIJD RAAST VOORBIJ ALSOF JE IN EEN VLIEGTUIG ZIT....

    Hahahaha, snap je hem vliegtuig hahahahaha, sorry hahahahaha.
    Omg ik ben melig en weetje hoe dat komt???????????

    Nou omdat ik zenuwachtig ben, maar ook omdat ik zo graag de video van Steal My Girl wil zien. OMG ik ben zo excited en ik weet nog niet eens wanneer die uitkomt. Ugh, wat loop ik toch te vroeg van stapel. Stop daar toch eens mee!

    Maar ik laat het hier maar weer bij, je hebt genoeg om te lezen nu (:
    SEE YOU TOMORROW !! Moeten nog ff wat dingen afspreken trouwens, ik dm je wel (:

    BYE BYE TOEDELOE !!!
    x

    9 jaar geleden
  • Anaklysmos

    Je schrijft echt uber mega geweldig en ga alsjeblieft snel verder voor ik op mn knieen ga smeken, xx

    9 jaar geleden
  • Praimfaya

    IK BEN ECHT MEGA TE HYPER NU, IK BEELDE ME DIT STUKJE IN ALSOF IK AANWEZIG WAS EN HET WAS AHJGKDGLD:GD"G

    EN DAARBIJ IS DIT OOK NOG EENS EEN LANGSTUKJE EN HOE JE HET VERWOORD EN EN EN IK SCHRIJF IN CAPS EN HET BOEIT ME NIET WANT IK BEN OPEENS ZO TEVREDEN EN WIL NOG UREN OPBLIJVEN EN DAT GEVOEL WORDT ENKEL MAAR ERGER DOOR HET BESEF DAT IK MORGEN OOK NAAR WWA GA KIJKEN IN DE BIOS EN DAMN NEEM EENS EVEN DIEP ADEM CHELSEA, YOU CAN DO IT..

    Oké goed,
    ik hou zo van je verhaal, van de manier waarop je de jongens neerpent, het beeld dat je me geeft, echt serieus, al ik in je verhaal kon kruipen, bleef ik er voor altijd in. Alfie en Nathan zijn ook zulke goede kerels en hoe ze dan met de andere jongens omgaan alsof 1D plots uit 7 jongens bestaat, ik stelde me hen op het vliegtuig voor en damn wat had ik graag op dat vliegtuig willen zitten!

    Echt je schrijft fantastisch, stop er nooit mee, echt anders ga ik huilen!
    kon ik je ook maar meeten, zou vet leuk zijn! En he ik wil je liedje ook horen, dan kan ik er met je over praten
    en kunnen we samen wat awkward zijn, geloof me ik ben ook niet de sociaalste al geef ik toe dat ik tegen uren zou kunnen praten, net zoals nu
    ik zou gewoon uren kunnen door gaan met het neerschrijven van een reactie omdat je verhaal me echt zo een gevoel geeft van ik wil er over praten praten praten!

    Lieve juf, je doet het vast super!
    Ik zie je al voor me later als je echt een juf bent en zelf je verhaaltjes schrijft voor de kinderen,
    dan verhuis ik naar Nederland en drop ik mijn kinderen in jou klas, zodat ze ook kunnen genieten.
    of ja ik koop je boek, dat is ook een optie..

    zal ik het hier maar bij laten? geloof me met pijn in het hart.
    Snel verder! xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen