Foto bij drew?

Selena POV.
Je valt in slaap en droomd over justin.Begin je iets voor hem te voelen?Dat kan toch niet na die ene date?
De volgende morgen word er aan je deur geklopt het is ...

het is een jongen.Jongen: 'Selena herken je me niet meer?' Jij:'moet dat dan?' Jongen:'Ja wij waren beste vrienden in het lager.' Jij:'drew?'
Drew:'ja ik hoorde dat jij hier ook was en kwam hier naar toe ik ben hier nog maar vandaag en dacht laat ik ze eens opzoeken me beste vriendin.' Jij:'ik heb je gemist'En je geeft hem een knuffel.

Justin POV
Je bent van plan om naar Selena te gaan en je ziet een jongen voor haar deur en je ziet dat ze hem knuffelt.Zou dat haar lief zijn? Zou ze daarom weggelopen zijn toen je haar wou kussen? Je weet het echt niet en besluit om weg te gaan.

Selena POV

Je laat drew weer los. Jij:'ik kan niet geloven dat ik je zie na al die jaren.' Drew:'ik ook niet.'
jij:'kom laten we gaan wandelen.'
Drew:'oke' Je lopen er al een tijdje en praten bij.Dan plots zien jullie justin.Drew:'is dat niet justin bieber?' Jij:'ja we kregen les van hem en ook van de jonas brotchers.' Drew:'tof.' Jij:'ik vind zo van niet' Dan draait justin zich om en kijkt naar jullie.

Justin POV

Je ziet daar Selena staan met die jongen en de woede komt in je op.
Selena:'heejj justin dit is drew'
Drew:'geen nood hoor ze is mijn beste vriendin al van het lager.'
Je begrijpt niet waarom hij dat zegt.
Jij:'hallo sorry maar ik moet weg.'

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen