Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • huglikehoran

    Ehm, waarom heb ik tranen in mijn ogen? Ik ben echt een over-emotionele stinkaap...
    Perfect geschreven, jezusmina

    LIEEEEEEEEEEEEEFS

    9 jaar geleden
  • JolieLivre

    Ik lees vanaf een paar weken dit verhaal. En het is echt een mooi verhaal. Echt mooi hoe je alles vertelt en het leest ook heel lekker doordat er geen fouten in zitten. Laten we zeggen : It's flawless in every regard !

    9 jaar geleden
  • NicoleStyles

    Wauw... echt weer een verbluffend stuk!
    Het is heel realistisch, ik kan me heel erg goed voorstellen wat haz doormaakt
    Snel verder <3

    xxx

    9 jaar geleden
  • Smexy

    Serieus je maakt me bang met dit hoofdstuk.. Ik wil niet dat Harry zichzelf nog meer pijn doet, hij kan niks meer veranderen aan de feit dat hij het verkloot heeft bij Vicky, hij moet nu positief blijven, ook al doet alles zoveel pijn.

    Met positiviteit kom je namelijk het verst !
    Harry, Het leven is als zeilen. Ook met tegenwind kun je vooruit gaan.

    Dusss ik hoop voor jou dat je hem zichzelf niet gaat verwonden of pijn gaat doen, ook al heeft hij zoveel pijn. Hij kan het wel aan samen met de andere jongens. Duw ze niet weg Hazz, je hebt ze nodig.

    Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe de fans uiteindelijk op die film gaan reageren, als deze beelden er in komen, dit badkamer momentje met de jongens en een boze Louis, is dat stuk trouwens ook gefilmd?

    Dus ik zeg snel verder en ik zie jou hopelijk aankomende week (:

    x

    9 jaar geleden
  • Nienkeeee

    Mooi geschreven hoor, ik leef me echt in in het verhaal. Snel verder :$

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen