Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • Magicsongzz

    wauw echt een mooie stem!

    9 jaar geleden
  • MikaylaMira

    Oef die heerlijke vibrato aan het einde van elke zin 😍 goddamn .. loveyouuu snel verder huphup :p

    9 jaar geleden
  • Lovecandy

    je moet exht iets doen met die stem! en je moet meedoen volgend jaar met Xfactor in Groot-Britanië! Ik zweer het'! daar kom je echt beriemd niet gelijk in België/Nederland'
    ! :3

    9 jaar geleden
  • NicoleStyles

    DAMN WAT KUN JIJ GOED ZINGEN (H) (H)
    Super talentje hier, zingen schrijven... wat kun je nog meer?! xD
    Als Giel niks wordt, gewoon met een talentenjacht mee doen, echt waar!!


    AAAAH.. Vicky is eindelijk gezien!! En dan ook nog in New York.. Helemaal perfect (yeah) (hoera) (dance)
    Eindelijk een lichtpuntje in het leven van Haz!
    Snel verder jij ^^

    Xxx

    9 jaar geleden
  • Smexy

    GEWELDIG GESCHREVEN !!!!! ALWEER !!!!!

    EN WAUW WAUW WAUW WAUW, ik had al een klein stuk gehoord van wat je gezongen hebt, maar nu ik hem helemaal gehoord heb, ben ik alleen maar sprakeloos.

    JE MOET SERIEUS WAT MET JE STEM GAAN DOEN..
    Als Giel niet werkt, ga ik je opgeven voor X-factor of The Voice ofzoo. Allemaggies

    Ook met dit stuk heb je me weer sprakeloos gemaakt, want ik hoop echt dat ze nog in New York is als de jongens daar aankomen, maar New York is groot, dus vindt haar maar eens.

    Ik hoop voor je Harry, want je verdiend het gewoon om haar weer te zien. Vicky blijf waar je bent en laat Harry je vinden, ook al wil je het misschien niet.
    Je hebt vast ook wel gezien hoeveel moeite hij hier voor doet, nou ja zijn fans dan haha, hij heeft alleen de opdracht gegeven samen met de jongens en Alfie.
    MAAR please laat je vinden, want ik wordt verdrietig als je niet in New York bent.

    `I got my eyes on you, you're everything that I see, I can't get over you, you left your mark on me,
    I want your hot love and emotion endlessly.´

    Snelverder
    x

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen