Foto bij 3. A Secret Life After That Girl| Come Get Me!

Speciaal voor mijn liefste echtgenote Verena (KWAAK).

Het is geen groot stukje aangezien ik niks weet te verzinnen. Dit stukje onthuld een beetje van wat er aan de hand is. Ik wil reacties als je het hebt gelezen. Wat denk je dat er is gebeurd? (zet het in een reactie!)

De volgende dag vertrek ik al voor de zon opkomt. Ik loop al een paar uurtjes door het bos. Als dit mijn leven voor altijd zou moeten worden dan bedank ik er hartelijk voor. Aan de andere kant, als ik HEM zo niet meer tegenkom zou ik het erop wagen. Ik denk dat ik maar eens ga beginnen met mijn training. Ik probeer sterker te worden als HIJ hoewel dat zo ongeveer onmogelijk is. Ik weet nog steeds niet wat mijn kracht is. Vlakbij in het bos hoor ik een rivier stromen en een waterval. Ik ga erheen en ga bovenaan de waterval op een grote rots zitten. Ik ga in een mediterende houding zitten in de hoop zo tot rust te komen. Ik sluit mijn ogen en denk na over hoe ik dit wil gaan aanpakken. Hoe ik zo wil gaan leven voor een week, een jaar of misschien wel mijn hele leven. Meer kans dat HIJ me kan vinden. Ik moet me concentreren en proberen er achter te komen wat mijn kracht is. Ik heb sommige er wel eens over horen praten. Toen heb ik gevraagd wat er zoal voor een kracht bestaat. Volgens hen heeft het met je gevoel te maken. Eigenlijk sloeg het nergens op omdat ze geen idee hebben waar ze over praten. Nou ja, misschien wel bij hun soort maar bij mijn soort niet. Die is heel anders dan hun. Wij hebben andere krachten. Wij zijn sterker dan hun sterkste man op aarde. Die zou ik zo met een vingertopje om kunnen duwen. Niet dat ik dat zou doen aangezien ik niet zo graag in de belangstelling wil komen. Ik sta al genoeg in de belangstelling bij HEM. Dat is voor mij al weer veel te veel. Een regelrechte nachtmerrie waar ik in ben beland. Ik probeer mijn gedachten af te sluiten van de verwijtende stem in mijn hoofd. Ik voel een gloed door me heen gaan. Ik kan alles wat ik wil. Nu ik er over na denk lijkt het me best mogelijk. Toen ik nog “normaal” was kon ik ook meer dingen voor elkaar krijgen dan andere kinderen. Niet op de manier als je ergens voor gaat maar echt op een manier die eigenlijk niet mogelijk is. Ik weet nu even geen voorbeeld maar er zijn zo veel dingen gebeurd met mij. Door mijn gedachten voel ik me sterk en krijg het gevoel dat ik alles aankan. Ik kan alles wat ik wil! Ik hoor vogeltjes vrolijk fluiten. Ik voel een steek van jaloezie. Iemand als ik zo vrij moeten zijn, niet opgejaagd als een jong hertje door een kudde wolven. Dit hertje kan niet voor altijd vluchten. Dit hertje moet haar kracht vinden. Zoals Bambi de kracht in zichzelf vind moet ik dat ook doen. Ik open mijn ogen en kijk langs de waterval in de rivier. Ik sta op en duik in het water onderaan de rivier. Ik ben Bambi en ik ben niet meer bang. Ik ben er klaar voor door de kracht in mezelf. Als je me wilt kom je me maar halen, Aro!


Oehoe (cool) ik heb jullie al verder geholpen, wat is er gebeurd denk je?

Reageer (8)

  • Dashkov

    Omg, ik vind dit verhaal echt heel leuk!
    Wil je alsjeblieft verder gaan? *puppy-eyes* (:
    Ik heb in iedergeval abbo!
    xox

    1 decennium geleden
  • JckSparrow

    IK WIST HET :oo
    dat het Aro was dan eah :p

    1 decennium geleden
  • MissisFraser

    Verder. k neem een abo

    1 decennium geleden
  • Torresx

    Kheb geen idee eig xd
    Tja, dus iets me Aro, zover benk al xd
    Mr snel verder doen eh (a)
    Kneem abo ^^

    1 decennium geleden
  • wolfmother

    geweldig, waarschuw je me?
    Ik denk dat ze zich in een hert en andere dingen kan veranderen?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen