Foto bij Chapter 119. Grace

Een paar feelgood hoofdstukjes. Flink wat eigenlijk... De volgende tien zijn feelgood. Behalve op één of twee. Maar een hoop feel good. Dat hebben jullie wel verdient.

Ugh, het vriendje van mijn zus blijft hier vanavond slapen. Ieuwg!
En ga nu naar de voorpagina. Zie wat daar staat... Met dit hoofdstuk erbij precies 100000 woorden!
Dat is echt gigantisch veel!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • AllDayDreams

    Gosh...
    I love Ed too!!!
    xx

    9 jaar geleden
  • Incalescent

    Ik probeerde dit stukje te lezen en ondertussen kaas te schaven (wat dus niet lukte), dus nu loop ik met een lelijke pleister rond...

    Ach ja, het is het waard :)

    En nawhh, Olive heeft gelijk, wie houdt er nou niet van Ed Sheeran?!

    Het was weer een leuk stukje! Kan niet wachten tot vannacht (of morgen, ligt eraan haha)

    9 jaar geleden
  • _Sinister_

    Ed Sheeran's my man, hun ! Love his new album x ! (H) he's the first lad who made an album with all the songs I love, so actually I love every song but no one in my class, or my school, ever hears the beautiful voice ! And ya can compare Ed and me in almost everything...

    Love your story, it isn't perfect, nothing's perfect, but this is just a fantastic and wonderful story that everyone should read
    xMe

    9 jaar geleden
  • Chyna2001

    Ik ook!!!!!!!!!!!! I (H) Ed Sheeran!!!!!

    al heb ik ondertussen z'n nieuwste cd van de bibliotheek...

    9 jaar geleden
  • Louisgirl

    Wauwie 100000 woorden. Volgens mij als ik een vehaal schrijf kom ik nog niet eens op 10000 woorden.
    Maar als ik denk jou te kennen eb je nog extra woorden erbij gescreven om het zo mooi rond te krijgen xD.
    En ik wil ook een cd van Ed sheeran voor mn bday!!!
    Snel verder alsjeblieft. Ik ben enieuwd naar de andere cadeautjes.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen