Foto bij 106.

I'm so sorry. Ik had geen tijd om te schrijven, door stage, school & veeel drama!
Vanaf morgen heb ik vakantie, dus ik ga het goed maken!

2 maanden later ~
Audrey point of view
Wat hij deed klopte niet, ik was verward en toch zeker van mijn zaak. Als het zo moest lopen kwam er niets van. Hij maakte mij nerveus, en toch was ik zeker van mijn daden en niet van mijn gevoelens.

Your love, it gets deep. Not with me, inside you. Everything repeats.
Revealing secrets, no options open. Mislead me, that’s all you do.
I can’t hold it anymore, too confused to stay controlled. Inside you will ruin me.
Thing you do, you do to me. Misleading me.


Ik wist het niet meer, twijfeling voelde ik in mijn hart. Het bonsde sneller dan normaal. Mijn hart klopte van liefde maar ook van haat. Soms was ik weg van hem, soms kon ik hem wel wat doen. Noemt men dit nou echte liefde? Ik noem het misleiden. Ik voelde iemand zijn hand in mijn haar. ‘Wat doe je?’ Ik deed mijn ogen open en zag een jongen, die ik gisteren had ontmoet. Een jongen van een of andere bar. Het klopt, Tom en ik zijn uit elkaar. Zal het verlaten in de familie zitten? Ik zal uitleggen wat er gebeurde.

Reageer (1)

  • Iskuane

    Geeft allemaal niets. Het belangrijkste is dat je er weer bent!

    Ik hoop niet al te veel drama meer?

    Fijne vakantie...(flower)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen