' Zorg je wel goed voor Pinar, Ze is net een zusje voor me!´ Zei hij met een nep lachje. `Tuurlijk ik hou van haar, en zal alles er voor doen om haar gelukkig te maken. Maak je maar geen zorgen broer!` Ilias keek me aan en hield mijn hand vast die op de tafel lag. Ik trok mijn hand los.` Ik moet ff naar de wc ' Zei ik terwijl ik opstond. Ik vroeg aan Rogier of hij me de weg wilde wijzen. ' Ik kom zo terug lieverd ' Riep ik nog ff na. Samen liep ik met Rogier naar een aparte ruimte. ' Wat doe je hier? ' zei ik tegen Rogier. ' Ik? Ik werk hier, kan het eerder aan jou vragen. Moest je mij nou zo nodig laten zien met wie je getrouwd bent.'Schreeuwde hij. ' Rogier doe normaal je weet dat jij de enigste bent van wie ik hou!' 
' Ik ook van jou, ik ook van jou' fluisterde hij. 'Maar Rogier je weet dat het niks tussen ons kan worden.' Zei ik nu terwijl ik weer een traan liet. 'Ik weet het, maar op een dag zulle wij weer samen komen geloof mij Pinqr. Wat ik voor jou voel heb ik nog nooit voor iemand anders gevoeld. Het is gewoon speciaal! Toen ik je net zo zag met Ilias kon ik me zelf wel vermoorden. Wat had ik graag hem willen zijn! Dit waren de laatste woorden die hij zei en zo liet hij me weer achter. Ik veegde snel mijn tranen weg en liep gauw weet terug. 'Dat duurde lang' 
'Ja sorry, ik kon de terug weg niet vinden' verzon ik maar. 'Ilias zullen we hier weg gaan ik ben moe en wil naar huis.'
bezorgd Ilias keek me aan ' Gaat het wel goed met je?'
'Ja hoor lieverd het gaat prima kom we gaan.'Zei ik terwijl ik een glimlach probeerde op te zetten. Zo liepen we samen weer terug naar onze auto op weg naar huis.Thuis aangekomen dook ik snel onder de douche. Daarna ging ik meteen mijn bedje in.
Ilias ging naast me liggen en sloeg zijn arm om mijn buik. Na een paar minuutjes hoorde ik hem zachtjes snurken. Hoe moe ik ook was, ik kon maar niet in slaap vallen. Mijn gedachten ging telkens naar Rogier.
Waarom moest ik hem nog tegen komen?!. Hoe kon ik hem vergeten als ik hem steeds tegen kwam?. 
Zijn woorden raakten me diep. Maar ik moest en zal verder gaan met Ilias. Ik moest Rogier helemaal wissen.
Ik wist nog niet hoe. Ilias mopperde wat in zijn slaap. Hij draaide zich om en trok het deken met zich mee.
Ik trok het deken weer over me heen en kneep mijn ogen dicht. Na een paar minuten viel ik in een onrustige slaap

Reageer (1)

  • xBambinoox

    K douche wel veel hahaxD

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen