~volgende ochtend~ Pinar ben je nou eindelijk klaar?’Hoorde ik Ilias nu geïrriteerd van benden roepen. ‘ Ja, bijna!’ Riep ik ff snel terug. Ik deed nog snel wat mascara op en deed nog snel de riem van mijn jurk goed en keurde mij zelf goed in de spiegel. Snel pakte ik mijn mobiel en stopte die in mijn tas. Rustig liep ik de trap af naar benden de jurk was namelijk een beetje lang. Ik zag dat Ilias benden bij de trap stond en me met grote ogen aan keek. 'Wauww' Kwam er uit zijn mond. Ik glimlachte naar hem. ‘Daar is mijn mooie vrouwtje’ zei hij trost terwijl hij mijn hand vast hield en mij tegen hem aan duwde. Hij drukte een kus op mijn mond. Een magische kus het deed iets met me! ‘ Wouw,je straalt helemaal’ zei hij tegen mij terwijl hij er nog eentje achteraan herhaalde. Ik duwde hem nu van mij af. ‘ Ilias opschieten we zijn al te laat’ Hij keek op zijn horloge en opende meteen de deur. ‘ Dames voor’ Zei hij stijlvol. Ik liep door naar de auto. We reden langs mijn broer Samir en reden daarna samen met z’n vrouw en hun kindje ~Sarah~ naar het huis van Haci. Daar aangekomen zag ik mijn moeder en mijn zusje in de deur staan. Ilias opende voor mij de deur, en hield mijn hand vast. Hij opende de achterbak en haalde daar een tas en wat cadeautjes uit. Ik liep richting mijn moeder, en zusje. ‘heeeeii' zei ik terwijl ik ze de gebruikelijke kusjes gaf. Mijn moeder begeleide me naar binnen. Ik liep meteen richting de keuken waar ik Nisa zag staan. Ik begroette haar en feliciteerde haar nog. Ik begroette nog snel de rest van de vrouwen en ging daarna naar de woonkamer. Die al bijna vol was. Na iedereen rond te gaan om te begroetten. Hielp ik mijn schoonzussen en de rest van de familie met de voorbereiding. De mannen waren 2 huizen verder in het huis van mijn ouders. Later bezocht ik nog mijn nieuwe neefje ~Ismail~ haaii wat een mooi kindje dacht ik bij me zelf. Hij had zulke mooie bruine ogen op een of andere manier deden ze me denken aan Rogier. Ik bedacht me hoe het zou zijn om een kind te hebben met hem. Wat zou ik dat graag willen! Ik schrok van mij zelf! Dacht ik dat nou echt? Snel zette ik Ismail terug in zijn bedje en liep weer naar de woonkamer waar het een groot feest was. Na een tijdje geklets en gedanst te hebben had ik ff wat frisse lucht nodig van de warmte van daar binnen. Ik liep naar de voordeur en ging ff buiten staan. Ik zag paar huizen een bankje staan en liep er heen. Ik hoorde bij de mannen veel lawaai. Ik liep snel langs want k zag een paar mannen buiten staan. Daar was dan dat bankje ik nam plaats en haalde mijn mobiel uit mijn tas. Ik had 3 gemiste oproepen van Ilias. Wat zou er zijn? Snel smsde ik hem. ~Wat is er? Ik had je telefoontjes niet gehoord. Hvj xx!~Ik las het berichtje nog snel ff na en drukte op verzenden. Dit ziet er best raar uit. Mensen zitten binnen feest te vieren en ik zit hier in me jurk midden in de avond alleen op een bankje. Maar het was best lekker. Ik was eindelijk ff alleen de wind blies zacht langs mijn lichaam. Het voelde goed om ff alleen te zijn. Ik keek om me heen en zag in wat huizen het licht aanstaan. Ik zag nu een groep jongens langs lopen toen ze wat dichterbij kwamen zag ik dat het Marokkanen waren. Ik trok me niks aan van wat ze zeiden. Tot eentje naast mij kwam zitten ‘ Wat is er schoonheid, wat doe je hier alleen in je jurk zoek je iemand die je moet vermaken ik sta hier voor je’ Ik keek hem kwaad aan. En liet hem mijn trouwring zien. ‘Zoek maar iemand van je eigen leeftijd, jochie!’ Ik stond op en liep terug naar binnen. ‘Wat is er Pinar?’ Zei mijn zusje bezorgd. ‘ Niks hoor lieverd, het is feest kom!’ Ik zette een glimlach en trok haar mee op de dansvloer. Mijn schoonzussen en nichten kwamen nu ook op de dansvloer. Samen danste we er op los! Na een tijdje gingen de eerste mensen al weg. We Begonnen allemaal een beetje op te ruimen en alles te ordenen. Ik plofte samen met mijn nicht op de bank. En kletste nog wat bij. Ik hoorde mijn mobiel afgaan en las het smsje.~Sorry voor de late reactie maar er is niks.. ik wou gewoon ff zegge dat ik van je hou! En dat ik niet kan wachten tot ik vanavond alleen met jou ben! xJouMannetje!~ Ik drukte het smsje weg en richtte me weer op me nicht, we kletste nog een tijdje. Ik zag dat nu ook Britr de vrouw van Bas weg ging ze gebaarde mij dat we moeste gaan. Ik nam afscheid van mijn moeder en van Nisa en nog een paar familie leden die er nog waren. Het was een geslaagde dag zei ik en liep de deur uit!

Reageer (3)

  • Girlicious

    Nieuwe abo is in de pocket!
    Snel verder!

    9 jaar geleden
  • xBambinoox

    Verderr

    nerd

    9 jaar geleden
  • xBambinoox

    Haha Britt de vrouw van Bas. Sat kan egt nii soor Arend

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen