‘Ben echt kapot!’ zei ik terwijl op de bank neer plofte. Ik deed mijn schoenen uit en deed mijn haar opnieuw. Ik haalde mijn handen door mijn haar. Ik heb best makkelijk haar gewoon bruin/kort stijl haar. Ik haalde mijn elastiekje van mij hand en deed een staartje in. Ilias keek me meelevend aan. ‘ Hoe was het met je zusje, jullie hadden het zeker gezellig?’ Ilias haalde zijn handen in mijn nek en begon me langzaam te masseren. ‘ Ja was zeker gezellig’ ik kreeg een brok in mijn keel. ‘Je mist haar hè ’ zei hij terwijl hij zijn armen om me heen legde. ‘Ja, we waren gewoon zo close. En ik heb ook alleen maar broers weetje behalve zei dan’ Ilias gaf me een kus op mijn wang. ‘Gelukkig heb ik jou nu’ fluisterde ik. Hij glimlachte naar me. ‘Zullen we maar naar boven gaan, morgen weer vroeg op.’ Ilias liet me los en stond op. En liep richting de trap. Ik bleef maar op de bank hangen. ‘Ik ben moe’ kreunde ik. Ilias kwam mijn richting oplopen en tilde me in 1 ruk op. ‘Omdat jij het bent’ zei hij met een glimlach. Op de trap kreeg hij het wat moeilijk. ‘Pinar ik wist niet dat jij zo zwaar was’ ‘Heeei, ik ben helemaal niet zwaar’ Zei ik terwijl ik hem een klein klapje op zijn schouder gaf. Hij tilde me naar boven en legde me rustig op het bed neer. Ik kuste hem in zijn nek. Ilias keek me verleidelijk aan, en voordat ik het wist palmde hij zijn lippen op de mijne. Het was een heftige zoen, maar ik vond het lekker. Ik deed mij ik zoende hem met alles wat ik in me had. Ik stopte even. Ilias begon zijn bloesje open te knopen. Ik maakte het af. Hij lag nu half boven me zonder shirt. Voordat ik het wist lag ik daar alleen nog met mijn lingerie. En Ilias alleen met zijn boxer. Ilias begon me overal te zoenen. Ik wilde stoppen maar me lichaam werkte niet mee. Het voelde ze goed. Voordat ik het wist was het gebeurd. Ik was moe en viel geplakt aan Ilias in slaap. De volgende morgen werd ik wakker, ik was helemaal vergeten wat er gister gebeurd was. Pas toen ik onder de lakens keek. Geschrokken stond ik op en deed mijn badjas aan en liep naar benden. Ik liet Ilias slapend achter in de kamer. Ik voelde me aan de ene kant super! Maar aan de andere kant vies. Hoe had ik dit kunnen laten gebeuren. Nu kan ik Rogier nooit meer aan kijken! Ik heb mijn maagdheid weggeven, aan iemand van wie ik niet 100% hou! Ik plofte me zelf op de bank neer. En zette mijn armen om mijn voeten heen. Misschien had dit wel moeten gebeuren, tenslotte is alles raar. Ik moet Rogier vergeten en alleen voor Ilias gaan. Als ik niet van hem hield hadden had ik me nooit zomaar laten gaan. Ik moet het aan iemand kwijt, Voordat ik het wist belde ik Denise op! We zouden over 2 uurtjes bij ons plekje afspreken. Ik zag Ilias naar benden komen. ‘ Jij bent vroeg op’ zei hij terwijl hij me een volle kus gaf op mijn mond. Ik glimlachte gebroken naar hem. Hij kwam naast me zitten. ‘Gaat het wel?’ zei hij terwijl hij me bezorgd aan keek. ‘Pinar ik hou echt van je! En ik ben echt zo blij dat dit gebeurd is. Ik wil niets liever dan een lief kindje met jou! Met jou oud worden, jij bent mijn alles. Ik heb zoveel over voor jou!’ Hij hielt mijn hand vast en gaf er aan zacht kusje op. En weg was hij. Ik bleef daar alleen achter. Ik voel me goed bij Ilias. Hij is de gene waar ik voor moet gaan! Ik werd er steeds zekerder van!

Reageer (2)

  • xBambinoox

    So jaa.. Is ons plekje vijvertje

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Je hoort ook bij Ilias
    Een mini Ilias zou alles helemaal perfect maken!
    Of 2, of 3..
    Ze moet Rogier gewoon vergeten en verder gaan met Ilias.
    Hij is een schatje en again.. hij doet zn best
    En hoe!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen