sweetboy at the supermarket, now a kranky person against you.


wieeeeeeeeeee!!! deel 3!!!!!!!:D:D:D xD

veeeeel leesplziertjes ^^:D:D

-xXx- Luna^^

Georg stopt de auto voor een huis. We stappen uit en lopen naar de deur. Bill haalt een sleutelbos uit zijn broekzak en maakt de deur open. Je loopt een beetje zenuwachtig het huis binnen. Je weet niets meer over dit huis. Alles voor je is weer even nieuw en dat maakt je angstig. Georg merkt dat je bang aan het worden bent. Hij pakt je hand en sleurt je de woonkamer in. Hij gaat op een bank zitten en zet jouw op zijn schoot neer.
"Iedereen Cola?" roept Bill vanuit de keuken. Met z'n allen roepen we een luide 'Ja' terug. Je kijkt voor je en ziet een jongen met Dreads sagerijnig tegen over je zitten.
"Wie is die sagerijn?" fluister je in Georgs oor. Hij begint hard te lachen. Je kijkt hem verbouwereerd aan. "Wat?"
"Tom Kaulitz, de tweelingbroer van Bill." Zegt Georg zachtjes tegen je. Je draaid je hoofd terug naar de sagerijnige jongen en begint te denken.

"Cilia! Cilia!" Riep je mama boos naar boven. Je luisterde niet naar haar. Je wist waarvoor ze je riep. Je luisterde nooit als ze je bij je oude naam noemde. Ceciel was nu je naam. Cilia vond je maar niets. "Cil!" Riep je moeder nog bozer naar je.
"Ja!" riep je terug.
"Kom is naar beneden, je zou wat boodschappen voor me gaan halen weet je nog!" Riep ze naar boven. Je zuchtte en ging van de computer. Je pakte een vest van je bed. Je liep naar beneden en nam het geld plus het boodschappenlijstje van je moeder over en liep naar de deur. Je stapte in je Vans en pakte je skateboard op. Je liep het huis uit en stapte op je board. Onder weg naar de supermarkt zette je je koptelefoon en luisterde naar de muziek.

Even later kwam je in de supermarkt. Je pakte een winkelkarretje en reed naar de schappen waar de boodschappen lagen. Het was een groot supermarkt waar ze van alles hadden. Van schappenvol snoepgoed tot aan groenten. Van kleding tot aan tuinmeubelen en van elke sport wel een eigen afdeling. Nadat je al je boodschappen had, reed je naar de sportafdeling, naar het boardgedeelte wel te verstaan.
Je merkte een twee jongens op bij de kleding. De één had dreads en had de zelfde kleding als jou. De andere had zwart haar, make-up en droeg skinnyjeans. Toch hadden die twee wat van elkaar weg. De jongens zaten te discuseren over iets. De jongen met dreads liep van de andere jongen af. Je merkte dat hij deze kant op kwam. Je richtte je aandacht op nieuwe wieletjes voor je board. Je merkte een setje Tokio Hotel wieletjes op. Je bleef er naar staan kijen en je ging in gedachten. Toen er op je schouder werd getikt, merkte je pas dat er iemand naast je stond.
"Sorry dat ik je uit je gedachten stoor, maar ik had een vraagje." Zei de jongen met dreads. Je keek hem aan van top tot teen. Je knikte naar hem. "Zou je misschien op mijn broertje kunnen letten dat hij niets van kleding koopt? dan kan ik even boodschappen doen." Je keek naar waar de jongen wees. Dus die twee waren broers.
"Is goed. Uhm... als ik hiermee klaar ben, okay." Zei je, terwijl je de THwieletjes pakte en in je karretje deed.
"Tokio Hotel fan?" Vroeg de jongen met dreads verbouwereerd. Je keek schijnheilig terug.
"Dat ik een staktester ben, hoef noch niets te zeggen dat ik niet van Tokio Hotel kan houden." Zei ik bot terug.
"Dat zeg ik ook niet. Ben er zelf één." Zei hij lachend.
"Jij een fan? hmmm... ben zo te zien niet de engiste dus." Zei je lachend terug.
"Nee, niet echt, hè." Zei de jongen glimlachend. Hij bleef me een beetje schaapachtig aankijken. "Maar, nou ja. Dan ga ik maar eens de boodschappen halen, tot zo dan. En nog dankjewel, hé." En de jongen vertrok. Je pakte wat je nog nodig had en liep toen naar de jongen met zwart haar toe.
"Hej." Zei je vrolijk tegen de jongen. De jongen schrok. "Sorry, ik wou je niet laten schrikken, maar... O, shit wat moest ik nou ookal weer doen?" Zei je een beetje in je zelf mompelend.
"Sorry, maar zou ik je wat mogen vragen?" Je knikte. "Ik weet niet, maar ik hou er niet echt van als mensen voor de lol met een ziekte rond zijn nek hangt." Hij wees naar mijn ketting met 'MindDecise'(of dat het bestaat weet ik niet, maar het is maar een verhaalxD) erop. Je keek ernaar en moest even nadenken.
"Ik weet niet hoor, maar als ik het niet om mijn nek houd dan weten mensen ook niet wat er met me aan de hand is." Zei je uiteindelijk lachend tegen de jongen. De jongen met zwart haar keek blozend weg.
"Sorry." Zei hij zachtjes tegen je.
"Bedankt voor het opletten, meis!" Zei een jongen lachend. Hij sloeg een arm om je nek. Je keek hem aan en probeerde hem te herinneren. Zonder succes lukte het je. Hij bleef lief, maar toch een beetje raar naar je kijken. 'Schattig snoetje' dacht je.


Je komt weer terug in de realiteit. De jongen met dreads kijkt je bezorgd aan. Je trekt een wenkbrauw op.
"Wat is er nou weer, Tom?" vraag je aan hem. Hij zucht opgelucht en laat een glimlach vallen.
"Niets." Hij beet op zijn onderlip. Met zijn tong begint hij met zijn lippiercing te spelen. Hij kijkt zuchtend van je weg.
"Zou ik misschien mijn cola mogen pakken, lieverd." vraagt Georg aan je. Je kijkt Georg lachend aan.
"Nein." zeg je dan. Hij begint je geniepig aan te kijken.

Reageer (3)

  • Fireflightx

    Super!
    effe lekker Greorg zijn cola nie geven xD
    snel verder bitte
    xX je nicht/ schoonzus

    1 decennium geleden
  • mOoNx

    snel verder

    (K)(flower)

    1 decennium geleden
  • ScaryMoon

    goed geschreven:P
    echt lolxD
    xxx
    Moon, je verveelde twin, die het boek 'ciske de rat' maar moet lezen...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen