gegeneerd.


wieeeeeeeeee nog eentje van de 5 vandaan :D:D:D!!!^^

veeeeel leesplezier!!..

oja...
Dingetjes over Ceciel nu:
Ze heette vroeger Cilia, alleen dat vond ze niet leuk en heeft ze het in Ceciel veranderd, ze luisterd wel naar Cil, want dat is gewoon weg een afkoting van haar naam ^^
De reden dat Ceciel altijd zo afwezig is komt dus doordat ze MindDecise heeft:PxD Best wel zielig maar okay --_--" Het komt er dus op neer dat ze sterk afwezig is op bepaalde momenten. Ze hoeft niet eens in gedachten te zijn, maar gewoon dat alles leeg is, daarom herinnert ze ook weinig op haar kote termijn geheugen.:P

wieee... I'm A Dramagirl xD

nouuww... Veel leesplezier danetje ^^

-xXx- Luna ^^

Je zit nog een tijdje te gekken met Georg. Bij hem vergeet je gewoon al je zorgen die je heb. Je merkt dat de jongen tegenover je, je steeds meer geïriteerder aankijkt. Je maakt je zelf rustig en laat je erbij neer vallen. Met je hoofd op op de schoot van je vriendje en je benen over Bill zijn benen heen. De jongen zucht wat opgelucht. Met zijn hand onder zijn kin staart hij fronzend naar de onderkant van de bank. Zijn frons verdwijnt, maar rustig zijn lukt hem niet meer. Hij begint met zijn been te trillen. Zijn ogen gleden overal en naar iedereen toe, behalve bij jou. Nu ben jij de gene die fronzen voor je uit kijkt. Je verdwijnt weer in je gedachten.

'Waarom liep je eigenlijk met die gasten mee? Je kon ze amper. Alleen hun namen wist je nog. Tom en Bill.' Er was wat met die twee. Iets vertelde je dat je ze al eerder had gezien. Bill was over iets door aan het ratelen. Je luisterde nier echt naar. Je fikceerde je blik op de hand van die jongen Tom die op je schouder lag. Zelf had je je arm wel om zijn middel gelegd.
"Wat vind jij daar van?" Vroeg Bill opeens. Je keek op.
"Wat?" Vroeg je. 'Stomme vraag, waarom lette je eigenlijk niet op? O, ja die hand van hem op je schouder.'
"Laat maar." Lachte Bill. Die hand op je schouder. Die kwam je zo bekend voor. "We zijn er." Je keek weer op naar Bill. "We zijn er." glimlachte Bill. Tom had heel deweg naar dit huis nog geen woord gezegd. Bill belde aan.
"Is dit niet jullie huis?" Vroeg je aan Bill.
"Nee, een vriend van ons." Zei Tom. Je keek hem aan. Hij glimlachte lief naar je.
De deur werd open gedaan.
"Wow, Tom boodschappen doen betekend dus niet een meisje erbij halen ja." Zei de jongen die de deur open deed lachend. Je keek hem eens grondig aan. Hij had groene ogen en lang bruin haar. Opeens herinnerde je waar je Tom en Bill van kon. Het enigste wat je deed, was je mond van verbazing open doen en met grote ogen naar Georg kijken.
"G... Georg Lis...ting van Tokio Hotel." Kwam er haperend uit je mond.
"Eindelijk heb je het door." Zei Tom glimlachend. Je keek hem gegeneerd aan.
"Tom." Zei Bill boos tegen Tom.
"Wat!" Zei hij terug, terwijl hij zijn schouders optrok. Hij liet je los. "Een leuk skatergirl meisje die van Tokio Hotel houd is toch geweldig."
"Sorry, dat ik er tussen kom, maar als je denk dat ik je ook leuk vind dan heb je het mis, want ik vind Georg namelijk leuk." Je keek naar de grond. Je legde je skateboard op de grond en stapte erop. Je reed snel weg van de jongens. Je hoorde achter je Bill keihard lachen en Tom tegen hem schreeuwen: "Och, Hou je kop."
Je reed een hoek om.
"HÉ, wacht eens!" hoorde je achter je. Je stopte je board en draaide je om. Je zag Georg naar je toe rennen. "Wil je misschien niet binnen komen? Je bent anders dat hele stuk voor niets meegekomen." Vroeg hij vriendelijk aan je. Je keek van zijn prachtige groene ogen naar de grond. Je slikte even.
"Is goed." Zei je verlegen. Je voelde dat je begon te blozen.
Jullie liepen samen terug naar het huis.


"Ceciel!" Hoor je je naam door je oren suizen. Je komt weer terug op de wereld.
"Wat?" vraag je aan iemand. Je weet namelijk niet wie er tegen je sprak.
"Laat maar." Zegt Bill lachend. Je kijkt Bill schaapachtig aan.
"O." Zeg je dan gegeneerd. Je begint mee te lachen. Je gedachten laten je altijd op momenten dat Bill wat zit te vertellen verdwijnen. Je kijkt weg. Je ogen maken contact met die van Tom. Gelijk draaid hij zijn hoofd weg.
"Wat heb jij de hele tijd?" vraag ja aan hem. Hij kijkt je gelijk geschrokken aan.
"Niets." mompeldt hij en hij kijkt weer van je weg. Hij laat een diepe zucht en staat op. "Ben boven." mompeld hij alleen maar en loopt de woonkamer uit.

Reageer (3)

  • Fireflightx

    Super!
    wat heeft Tom toch?
    snel verder bitte
    xX je nicht/Schoonzus

    1 decennium geleden
  • mOoNx

    snel verder

    (K)(flower)

    1 decennium geleden
  • ScaryMoon

    echt geweldig geschreven!!!!:P
    xxx
    Moon, je twinny

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen