Foto bij Lieve 30.

het laaste hoofdstuk

Femke was alweer opweg naar huis, het weekend was echt te snel voor bij gegaan. Ze zou het vandaag meteen aan Lieve gaan zeggen, dat ze met Brenda had.Na een half uur is ze op het station. Daar pakt ze de bus. Ze zit te denken hoe ze het het beste kan zeggen. Nog maar 10 minuten en ze is thuis. Als ze thuis komt brengt ze als eerste haar tas naar boven. Daarna gaat ze de woonkamer binnen. Daar zitten Lieve en Dennis. Hoooi Zegt lieve opgwekt. Femke knikt alleen. Lieve kan ik even met je praten vroeg ze toen. Lieve knikte en stond op. Ze liepen samen naar de gang,. Wat is er vroeg Lieve. Femke zuchte, ik heb met een meisje, Brenda heet ze. Lieve keek Femke met geschrokken ogen aan. Je vriendin bedoel je dus, je bent dus bi vroeg ze. Femke schudde haar hoofd. Ik ben Lesbi, en ik snap als je me nu uit huis wil zetten zei ze nog. Lieve schudde haar hoofd. Nee dat niet maar... ik had het gewoon niet verwacht. Ze zuchte, nu weet ik waarom je zo rood werd toen ik vroeg of je een vriendje had. Femke knikte. Nou als jij maar gelukkig bent zei Lieve toen en gaf femke een knuffel. Femke was echt blij dat ze haar moeder had gevonden, en Lieve was blij dat ze haar dochter had gevonden. Ze moesten nog aan elkaar wennen maar dat zou wel lukken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen