bezorgdheid


deel 5;)

veel leesplezier!!! :D:D

-xXx- Luna;)

Je kijk Tom na, die zo ongeveer naar boven is gerend. Je kijkt zijn tweelingbroer aan. Je ziet dat hij met een opgetrokken wenkbrauw zijn broer nakijkt. Bill kijkt even je kant uit. Een flauwe glimlach geeft hij aan je. Hij kijkt weer terug naar de gang waar Tom doorheen is gerend naar zijn kamer toe. Je ziet Bill een bezorgde blik op zijn gezicht krijgt. Zijn tanden zet hij op zijn onderlip en bijt erin. Je verschuif je wat en bestudeer Bill zijn gezichtje eens grondig. Waar had je die uitdrukking ook al weer eerder gezien?

Jullie liepen met zijn zessen het skatepark op. Tokio Hotel, jij en je beste vriendin. De jongens wouden je wel eens zien skateboarden. Hoe goed je wel niet was. In het park gingen de jongens op een bankje zitten. Jij en je vriendin stapten tegelijk op jullie boarden en begonnen wat in te boarden, voor het echte werk. Je nam een paar slides en deed een paar simple trukjes. Je vond het wel goed gaan. Je keek je vriendin aan en liet haar weten dat jullie wel wat moeilijkers konden gaan doen. Ze knikte begrijpend en deed met je mee. Af en toe keek je de richting uit van de jongens. Ze zaten alle vier met open mond naar jullie te kijken. Dat deed je wel wat blozen.
Na wat skiles te hebben laten zien, reden jullie terug naar de jongens. Met een grote grijns liet je je tegen Georg aanvallen. Hij nam je val maar al te graag aan. Jullie lippen raakte elkaar. Zo begonnen jullie te zoenen. Niet weetend wat er allemaal om jullie heen gebeurde.
Toen je een klein gilletje naast je hoorde, keken jullie op. Bill zat met zijn handen voor zijn mond en keek recht voor zich uit.
"Tom, bitte doe is normaal!" Riep hij uit. Je keek in de richting van waar je vriend naar toe keek. Daar stond een jongen met wijde kledij, pet, blonde pet op jouw skateboard. Hij reed naar een gevorderde ramp. Dat zou verkeerd af lopen!
Je stond op en wou naar de jongen toelopen om hem te helpen. Plots bleef je staan. Wat wou je ookal weer gaan doen? Je bleef wazig naar de jongen kijken. Je zag hoe de jongen flink op zijn gezicht viel. Je stond daar maar een beetje naar die jongen te kijken, maar deed niets.
Een jongen met zwart haar rende snel langs je. Hij had een bezorgde uitdrukking op zijn gezicht. Zijn tanden stonden in zijn onderlip. Bezorgder kon iemand niet kijken.
Twee handen voelde je langs je heupen naar je buik glijden. Je keek geschrokken om. Je zag dat het Georg was en je zoende hem liefelijk.


Je schrikt wakker uit je gedachten, door twee handen die via je heupen naar je buik glijden. Je kijkt om en ziet Georg lief naar je lachen. Je glimlacht terug en kust hem op zijn lippen. Je laat je tegen hem aan liggen en geniet van het liefkozend moment met je geliefde. Dit voeldt zo goed vind je. Je wilt dat gevoel nooit meer kwijt raken. Nooit meer.

Reageer (4)

  • Fireflightx

    Super!
    snel verder bitte
    xX

    1 decennium geleden
  • mOoNx

    snel verde

    -xXx-

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verder :)x

    1 decennium geleden
  • ScaryMoon

    echt goed geschreven!
    ga snel verder!
    xxx
    Moon

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen