Binnenkort ga ik minder schrijven druk met school en nog andere dingen. Daarom nog een extra vervolgjuhh. Hopelijk bevalt me verhaal jullke ;) veel lees plezierrx (H)

" Pinar" hoorde ik zacht in mn nek gefluisterd. Langzaam opende ik mijn ogen en keek Ilias slaperig aan. "Goedenmorgen, schoonheid" zei Ilias met en glimlach op zijn gezicht. Ik ging recht op zitten. En wreef met mijn handen in mijn ogen. "Goedenmorgen" Zei ik terwijl ik wankel opstond. Ik liep richting de douche en gooide wat koude water in mijn gezicht. Ik voelde me niet helemaal lekker. Ik ruimde mijn kleren van gister op en keek Ilias aan die zich aan het omkleden was. "Pinar kleed je om, we gaan benden ontbijten" " Ga jij maar alvast benden wat bestellen, ik kom er zo aan" Ilias gaf me een kus, en verliet de hotel kamer. Ik opende mijn koffer. En bekeek ff mijn broeken. Ik koos voor een licht spijker skinnybroek uit. Daarboven deed ik een roze vladderig shirtje. Ik pakte mijn lichtspijker jackje en deed hem er op aan . Ik keek in mijn tas waar al mijn siraden in zitten en pakte een horloge en armbanden eruit. Ik deed nog wat lipgloss, mascara en een luchtje op. Bij de deur stond ik maar te kijken welke schoenen ik moest aan doen. Ik koos voor mijn hakken, en trok ze aan. En sloot de deur achter me. Ik liep richting de lift. Ik drukte op de onderste verdieping. Net toen de deur wilde sluiten kwam er een jonge man die zijn hand er tussen stak. Hij kwam naast me staan in de lift. Na een tijdje gingen de deuren weer open. Ik liep de lift uit opweg naar het restaurant. Ik zag Ilias al tikkend aan een tafeltje zitten. Ik liep zij richting op. En ging naast hem zitten. " Aah, mijn prinsesje is er. Ik miste je al!" Ik keek hem lachend aan. " Ik jou ook, maar heb je al wat besteld. Ik verga van de honger" . Opdat moment kwam de ober aanlopen met de bestellingen. 'Dankuwel' Zei Ilias tegen de ober en gaf hem een vooi. Hy haalde het bord uit het dienblad. " Voor madame" Zei hij terwijl het bord voor mijn neus legde. Hmmm had hier echt trek in. "Dankuwel" zei ik en begon aan mijn 1ste hap. Ilias deed het zelfde. " Wat gaan we vandaag doen?" Vroeg ik met een volle mond. Hij keek me met grote ogen aan. " Dat is een verassing" zei hij terwijl hij met zijn wenkbrauwen heen en weer ging. Ik kon het niet laten, ik moest lachen! "Iliassss!" schreeuwde ik! Ilias moest nu ook lachen! " Sorry schatje, ik bedacht me even hoe jij der uit zou zien in een bikini" Ik keek hem boos aan. "Hahaha, wil je dat ik in een bikini ga lopen?" Zei ik tegen hem terwijl ik een klein klapje tegen zn arm gaf. Hij keek me liefdevol aan. "Niets liever, maar alleen voor mij!" Snel ging ik door aan mijn ontbijt. Nadat we getegen hadden liepen we samen hand in hand naar onze kamer. Ik bedacht me opeens dat ik mijn ouders nog niet gebeld had. Dus dat was het 1ste wat ik deed. Ik liet me vallen op het bed. En staarde naar het plafond. Het voelde goed om de stem van mijn ouders te horen. Ik voelde me meteen thuis! Heei mamm, gaat alles goed met jullie! Ik gaf de telefoon door aan ilias en ging op zijn schoot zitten. En luisterde het gesprek mee. Nadat hij had opgehangen. Begon ilias me zachtjes in mijn nek te kussen. Ik legde mijn handen in zijn nek en mijn benen om zijn heupen. En legde mijn nek op zijn borstkast. " Ik hou van je" fluisterde ik zacht.

Reageer (1)

  • Girlicious

    Wow hun gaan wel erg vaak met elkaar naar bed haha
    Me loves it (little perv is aanwezig)
    Maar omdát ze zovaak met elkaar naar bed gaan ziet hij haar toch vaak genoeg in een soort van bikini?
    Dus hoezo is hij er dan benieuwd naar?
    Lingerie is ongeveer hetzelfde als een bikini toch :)
    Niks is leuker dan de stem van je moeder.
    Behalve dan de stem van Ilias ^.^
    Ik was even bang dat de jongen in de lift die Faris was.
    Dan had ze denk ik de lul geweest..
    Snel verder mopje!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen