It was him. He said it?!


Wieeeeeeeeeeee :D:D:D:D Nog 3 deeltjes en we zijn bij de 10 ^^ Sry datie zolang duurt, heb weinig tijd voor verhalen te schrijve :(

Veel leesplezier dan maar ;)

-xXx- Luna;)


Was Passiert:

Jullie stappen in de auto en nu pas heb je door dat je iemand bent vergeten. "Oow... Georg." Zeg je met je handen voor je mond. Georg kijkt je verbaasd aan. "Wat is er Cil?" vraagt hij bezorgd. "Ik ben vergeten gedag te zeggen tegen Gustav." Zeg je beschamend. Georg schiet in de lach. "Maak toch niet uit, schat. Hij begrijpt het wel."

"Maar Ge-oooorg." Zeur je. "Gustav is een alleraardigste jongen en om hem te vergeten, vind ik niet echt super van me zelf, okay." Zeg je beetje pissig. "Okay, okay." Zegt Georg lachend en loopt terug naar de ddeur met jou op de voet gevolgd. Hij beld aan en Bill doet de deur open.

"Nu al weer terug?" Vraagt Bill grapend.

"Nouhouw, wat heeft iedereen tegen mij?" vraag je nors. Bill kijkt je een beetje verbaasd aan, terwijl je het huis weer binnen stapt om Gustav nog even gedag te zeggen.

Je loopt de gang door naar de livin'. Net voordat je de hoek wilt omslaan, blijf je staan. Je hoort wat gesnik en gefluister. Je kijkt om het hoekje en je ziet Gustav zitten met die dreadsgast. Je schrikt wanneer je beseft dat het die dreads gast is die weent. Je blijft nietbegrijpend naar het beeld kijken en probeert af te luisteren. Je pikt wat worden op van: "Zij... Leuk... Houd van... Mij... Herkend niet... " Je raakt weer te diep in je gedachten verzijld om te begrijpen wat er allemaal aan de hand is.

Je was in de skatepark aan het skaten met je vriendin. De jongens waren meegegaan. Je kon je ogen telkens niet van Georg afhouden. Je vriendin stoote tegen je arm. Je schrok uit die verleidelijke ogen van Georg en keek je vriendin een beetje nors aan. "Wat."
"Ga gewoon naar hem toe!" Zei ze.
"En dan wat?" Ze zuchtte. Ze duwde je de goot in. Je kon nog net optijd je draai maken of anders was je plat op je bek gegaan. Je vriendin gniffelde even. Je keek haar nors aan. "Waarom deed je dat nou weer!" Je maaide met je armen.
"Luister." Zei ze giegelend van de actie die net bijna maakte. "Ik denk dat Georg hetzelfde voor je voel. Hij zit namelijk ook telkens naar jou te kijken, dus het maak niet uit waar je het over hebt. Als hij je echt zo leuk vindt als jij hem, dan gaat de rest vanzelf. Het belangrijkste is dan ook nog dat je hem blijft onthouden." Zei ze met een grote glimlach. Je zuchte en dacht na over wat ze zei.
"Misschien is dat wel zo, maar nu weet ik nog steeds niet waar ik het over moet hebben." Ze begon te lachen en met haar hoofd te schudden.
"Dat komt wel." Zei ze met een knipoog. Ze zette zich af en reed een paar keer door de goot, zodat ze weer op begane vloer belande. Je deed hetzelfde. Je reed nog war door het park om na te denken hoe je die gesprek met Georg ging aanpakken. Je bleef op een afgelegen stukje staan en ging op je board zitten om goed te kunnen na denken. Achter je hoorde je opeens wat gefluister.

"Gus, Zij is gewoon écht leuk! Ik bedoel echt, écht leuk."
"Maar waarom vertel je dit mij en niet Bill?"
"Kom op, Gus! Ik vraag het aan jou en niet aan Bill!"
"Toch snap ik je nog steeds niet, Tom. Maar dat ter zijde. Denk je dat zij jou ook leuk vind?"
"Ik heb geen idee, Gustav. Ceciel is een bijzonder meisje en ze laat mijn hart sneller slaan. Ik klap dicht wanneer ik te dicht bij haar in de buurt kom."
"Het enigste wat dokter Gustav je kan vertellen is dat Tomi Kaulitz verliefd is, maar het middel daar tegen is nog niet uitgevonden." Er werd gelchen.
"Ja, lach maar, pff..."

'Dicht klappen. Ja, daar had jij ook last van Cil, wanneer je in de buurt van Georg ben. Hoe moet je nou is in vrede's naam met Georg kunnen praten.' Je zuchte en stond op. Je waagde het er maar op. Je reed naar Georg toe die met zijn vriend zat. Hoe die vriend van hem heette wist je niet meer. Je bleef zo in trance naar Georg staren dat je was vergeten om te stoppen. Voor je het wist knalde je tegen Georg op. Hij heild je stevig vast. Je smelde bijna in zijn stevige armen.
"Ow... uhm... Sorry. Uh..." Je zag Georg vaagjes naar je glimlachen.
"Maak niet uit. Kan iedereen gebeuren, toch." Hij gaf je een verleidelijke knipoog.
"Uhm... Ja, kan wel." Lachte je zenuwachtig. Georg had je nog steeds vast. Je keek naar zijn stevige armen.
"Ow... uhm... sorry." Georg liet je los en lachte wat zenuwachtig.
"Maak niet uit." Je bleef hem glimlachend aankijken en hij deed het zelfde. "Uhm... " Kwam er uit Georg's mond die nu wel heel dicht bij die van jou kwam. Je moest er maar aan geloven, toen zijn verleidelijke lippen de jouwe raakte. Alle vlinders in je lichaam stormde als hormonen door je aderen.
Je hoorde een klein gilletje achter je en jullie stopte gelijk de kus. Je keek om en zag twee jongens staan. Het bleek de twee andere vrienden van Georg te zijn.


Je word ruw uit je gedachten gehaald wanneer er twee lippen de jouwe raaken. Iets kouds komt tegen jouw onderlip. De lippen verlaten die van jou. Je open je ogen. Je schrik wat je voor je zie. Twee donkere Reebruine ogen staren je een beetje treurig aan. 'Dat gesprek in het skaterpark wat je toen hoorde, was het gesprek tussen Tom en Gustav. Tom die zich liet verklaren door Gustav dat hij verliefd was. Verliefd op één persoon in het speciaal. Eén persoon die zijn hart liet draaien. Die persoon was. Was jij'
"Dus jij was het!" Gil je zonder er bij na te denken uit. Je kijkt hem met grote ogen aan en wijst half naar Tom. Je kan niet geloven wat je net ontdekt heb.

Reageer (2)

  • Fireflightx

    Super!
    en ik verplicht je gewoon om snel verder te typen!
    xX je nicht/schoonzus

    1 decennium geleden
  • ScaryMoon

    geweldig geschreven!!
    best kut voor haarxD
    ga snel verder!
    xxx
    Moon, je twinny

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen