Daar stond ie hoor, mijn EX vriendje! ik haat hem! en weetje waarom ik hem liever niet tegen kom? hij is nog steeds verliefd op mij....Hallo! probeerde ik aardig te zeggen (koste echt moeite) Hoi! ik wou je even veel plezier wensen op Hawai. Ehh...dankje, maar ik moet gaan nu doei! maar net als ik de deur snel wil dicht gooien komt mijn vriendin en haar moeder op de deur aflopen. Heeeei! kom snel binnen we gaan zo! roep ik blij naar ze toe. Matthijs, mijn EX vriendje loopt een beetje verdrietig weg. Maar of dat mij boeide, hij mag van mij weten dat ik hem niet mag. Nouja, volgens mij wist hij dat al....haha. We zijn net allemaal binnen en dan komt mijn moeder druk de trap af lopen. We moeten gaan! In de auto's! Hup hup! Iedereen moest lachen en pakte ondertussen zijn eigen koffer. We liepen naar buiten toe en stapte in de auto's. gelukkig zat mijn broertje in een andere auto en mocht ik met mijn lieve vriendinnetje. We moesten een uur rijden voordat we bij het vliegveld waren....pfff...ik HAAT lang rijden! en dat kon je blijkbaar wel aan me merken iedereen zei dat ik een beetje positief moest doen. Ik was dus chagerijning. Maar toen we er eindelijk waren voelde ik een blije kriebel in men buik. Yes yes yes! Maar die vrolijke bui ging snel voorbij toen we hoorde dat we een uur vertraging hadden, shit! ik ging zitten op een bankje en de rest was naar de wc. Ik zat hier nu alleen nog met mijn broertje. Ik pakte mijn mobiel erbij want je had hier gratis wifi, dat was dan wel weer mooi. maar hij ging niet aan! Ik wist heel zeker dat hij 100% geladen was toen ik wegging, ik ben er in de auto haast niet achter geweest...dus ik wist niet hoe dat kon. Plots besefte ik dat vanaf ik te horen kreeg dat we naar hawai gingen, (twee weken geleden) er allemaal rare dingen gebeuren: ik had plots dikke ruzie met mijn ouders, onze kat werd ziek (is nu bij de dierenarts) ben vaak chagie, ben flauwgevallen met vreemde dromen, een uur vertraging en nu mijn mobiel die niet aan gaat! Iedereen kwam er weer aan en we besloten in de rij te gaan staan. Het werd nu best druk. Ik stopte mijn mobiel weer weg en was nog diep in gedachten. ik had een raar onderbuikgevoel, er was iets...



P.S. sorry dat het woensdag is! ging gister mee met zwemles van mijn broertje dus had helemaal geen tijd! :(

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen