Ilias moest lachen. ''Wat sta je te lachen, ik wil antwoord'' zei ik.
Hij sloeg zijn arm om me heen. ''Schat, waar dient een bikini voor?'' vroeg hij.
''Om te zwemmen?'' antwoordde ik. ''Ja, dus wat gaan wij doen?''.
Ik keek hem met grote ogen aan. ''Zwemmen?'' vroeg ik.
Ilias pakte mijn kin vast. ''Zie je, je hebt geen uitleg nodig'' zei hij.
''Hoe wil je dat doen dan?'' vroeg ik. ''Dat zie je nog wel. Kom ben je klaar?''.
Ik knikte. Nog even mijn tas pakken en we konden gaan. We liepen hand in hand het hotel uit. Ilias haalde opeens sleutels uit zijn zak en richtte het op een mooie auto.
''Uuuhm, Ilias wat doe je?'' vroeg ik. Hij grijnsde. ''Gehuurd'' zei hij trots.
''Jij regelt wel veel he'' zei ik lachend. ''Tjaa... kom stap in'' zei hij lachend.
We stapten in en Ilias gaf gas. Na zo'n half uur waren we er. Ilias hield de deur voor me open en ik stapte uit. We liepen een gebouw in. Ilias ging zich melden bij de balie.
Niet veel later kwam hij terug met een sleutel. Ik liep achter hem aan. Niet wetend waar naar toe, al had ik wel een vermoeden. We kwamen uiteindelijk bij een kamer aan.
Dat was waarschijnlijk de paskamer. Ilias hoefde alleen zijn t-shirt en broek uit te doen en hij stond al in zijn zwemshort. Nu moest ik nog. ''Uuuhm Ilias?'' zei ik verlegen.
''Ja schatje?''. ''Kun je je even omdraaien?'' vroeg ik beschaamd. ''Waarom? Ik ben je man'' zei Ilias grijnzend. ''Ja dat weet ik, maar alsjeblieft?''. ''Oké oké'' zuchtte hij.
Hij draaide zich om en ik wist niet hoe snel ik me om moest kleden.
''Ben je al klaar?'' vroeg Ilias ongeduldig. ''Ja ja, bijna. Is er hier ergens een spiegel?''.
Ilias draaide zich om. ''Ja, hier uuuhm...''. Hij slikte en bekeek me van top tot teen.
''Ja waar?'' haalde ik hem uit gedachten. ''Ja, hier dus'' zei hij wijzend naar de spiegel.
Ik ging ervoor staan en deed mijn haar in een knotje. ''Waarom laat je het niet los?'' vroeg Ilias. ''Omdat dit lekkerder zit'' antwoordde ik. ''Hahaha, oké oké. Kom lopen jij'' lachte hij. Ik sloeg mijn handdoek om me heen en liep achter hem aan.

Reageer (2)

  • Girlicious

    Ilias is in loveee!!
    Hij is zo perfect!!
    Nu stel ik hem dus voor in zwemshort
    En oef i like it!
    Ik snap best dat ze onzeker is maar net wat Ilias zegt 'ik ben je man'
    Btw, hij heeft haar al vaket naakt gezien hoor.. :)
    Kudoooo!!!
    Snel verder!!

    9 jaar geleden
  • xBambinoox

    Haha 'maar hoe wil je het doen dan' vroeg ze toen hoe ze moest zwemmen? ( geniaalie tijdd deniixD)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen