Haai! Nieuw stukjeee!
Sorry dat we zolang niks meer hebben geschreven!
We hebben het allebei super druk );
10000 maal sorryyyyy
I hope youu like it <33
Xxx
-xyourlovex

Hey lief dagboek,

Het was lang geleden dat ik in je schreef, I am sorry... Ik had het eh...Druk of eigelijk.....Ik 'sport' meer, eet weinig, lijd soms even "pijn".
En dan moet ik nog me huiswerk en me toetsen leren want ik sta niet zo goed....
Met school gaat het al helemaal slecht.....Vandaag was een grote nachtmerrie...
Kayla was weer beter....Hoe ze door de gangen liep met die glimlach....Maar toen ze bij haar vriendinnen stond te fluisteren....Werden haar ogen donker en haar glimlach verdween. Ik ben zo snel mogelijk ergens anders gaan staan. Dat gevoel in mijn buik was vreselijk.....
En toen kwam ik Niall tegen...Hh....Ik vind echt leuk en aardig maar hij brengt me alleen in de problemen! Nou....Eigelijk ben ik het probleem....En niet hij.... Maar oke...
Toen we in de klas zaten en ik weer naast kletskous Niall zat... kwam Kayla met woedende ogen naar me toe. Niall keek der echt zo van Ga. Weg.
Ze zei dat ze iets tegen me wou zeggen. ALLEEN. Dus ze sleurde me half mee en duwde me tegen de muur aan. Haar woorden maakte me echt bang....
Echt heel erg bang.....
"Als jij nog 1x denkt dat je lekker bent en dat je de slet kan uithangen bij Niall en Niall's vrienden. Nou, dat mag je DROMEN! Je komt nog 1x bij ze in de buurt en dan komt er een eind aan jou! Weet je wat een eind is! WEET JE DAT!? JE BENT EEN KANKER LELIJKE SLET! GEHOORD! EEN LELIJK VIES INSECT DIE EIGELIJK DE DOOD GETRAPT MOET WORDEN! LELIJK. VIEZE. KUT. WIJF!"
Ik had letterlijk tranen in mijn ogen en ben weg gegaan....Nou eigelijk weg gerent....
Het deed pijn, ik weet dat ik lelijk ben en dat heb ik heel vaak gehoord, maar het doet elke keer pijn....Het lijkt net een messteek in mijn hart....
Ik- Sorry Dagboek voor dit lelijke handschrift en een beetje een nattig papier....
Ik moet maar weer eens gaan....
Doei...
I.....Laat maar..
Bye.

Lots of love,
Eleana

Reageer (1)

  • HoranClub

    Het geeft niets dat het zo lang heeft geduurt (school is gwn bagger) het belangrijkste is .. DAT JULLIE SNEL VERDER GAAN (yeah)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen