Foto bij Season 5 Chapter 12

Bij deze hoofdstukje 12 :)
Enjoy!

Lilly

Ik was eigenwijs, ik weet het, maar ik moest perse weten wat Margaery ging doen bij Cornelius.
Margaery was een uur geleden vertrokken omdat ze een gesprek had met Cornelius, maar ik mocht niet weten waar het over ging.
Ik deed de deur open en sloop de straten op, ook al had Margaery gezegd dat ik binnen moest blijven.
Ik rende door de straten heen, richting het paleis van Cornelius.
Daar sloop ik langs de wachters heen en kroop ik door een raam die wagenwijd open stond.
Ik sloop de trappen van het paleis af en kwam uiteindelijk uit in de centrale hal die uitliep naar de grote zaal.
Ik kon vanaf een hoekje het gesprek tussen Margaery en Cornelius horen.
Zo te zien had Cornelius al zijn wachters weggestuurd, aangezien ik er geen één kon zien.
‘Cornelius’ hoorde ik Margaery zeggen. ‘Je moet jezelf voorbereiden op een aanval van de sterren. Je weet dat ik dingen kan zien in mijn glazen bol en ik heb alles gezien, je moet me geloven!’
‘Margaery, dat zal niet gebeuren!’ riep Cornelius geïrriteerd.
‘Mijn muren zijn zo sterk als staal en geen ijswachter, vuurstrijder of ster zal daar doorheen komen!’
‘Dat is al gebeurd!’ riep Margaery. ‘Het ijsleger heeft jouw muur al voor een gedeelte vernield, moet je nagaan als er straks twee sterren een aanval op jouw muur doen!’
‘Margaery, er zijn al generatie op generatie geen vuurstrijders of ijsstrijders hier binnen gekomen. Deze stad is voor de sterkste strijders van de element-loze steden en dat is al jaren zo en dat zal ook altijd zo blijven! Geen element-strijder zal hier binnen komen!’
‘Je bent blind Cornelius’ zei Margaery. ‘Zonder dat jij het wist hebben verschillende mensen zich voorgedaan als een element-loze strijder. Deze stad stikt van de vuurstrijders en ijsstrijders’.
‘MARGAERY GA WEG EN NEEM JE IDIOTEN THEORIEËN MEE! JE BENT EEN GESTOORD, ZIEK MENS!’
‘Best’ zei Margaery nog erg rustig naar mijn zin. ‘Brand in de hel Cornelius, want dat is wat jij zal doen!’
En met die woorden verliet Margaery de zaal.
Ik wilde me net opdraaien toen Margaery plotseling voor mijn neus stond.
‘Ik wist dat je me zou achtervolgen’ zei ze nuchter. ‘Ik had het al gezien. Kom we gaan’.
En zonder nog iets te zeggen, liep ik achter haar aan, weg van Cornelius.

Fabian

Ik was als eerste wakker van iedereen en was inmiddels in district 7.
De rest van ons leger zat of in district 6 of in district 2.
Ik liet mezelf naar beneden vallen uit de bomen en kwam zachtjes neer op de grond.
Mijn adem stokte toen ik recht in het masker van The Frozen Princess keek die recht voor mijn neus stond.
Ze hield direct haar vinger voor haar lippen die sierlijk gemaakt waren in haar masker.
Ze liep naar me toe en gaf mij een opgerold briefje.
‘Wie ben je?’ fluisterde ik zachtjes.
Even dacht ik dat ze haar masker zou af doen, maar plotseling draaide ze zich om en schoot er als een speer van door, doormiddel van ijssturen.
Ik rolde het briefje uit en las het aandachtig.

Fabian,

Ik weet dat je graag wilt weten wie ik ben, maar dat is nu nog te gevaarlijk.
Vandaag nemen jullie district 1 over, dus vandaar dit contact momentje.
De muur van ijs rondom het district is ijzersterk, maar er is een zwakke punt.
Het zwakke punt bevind zich aan de west kant en je zal het herkennen aan een dikke scheur die ze proberen te verbergen met versiersels.
Hou vol Fabian, want de overwinning is nabij.

The Frozen Princess


Ik rolde het briefje weer op en verbrandde het met mijn licht.
Langzamerhand kwamen er steeds meer vuurstrijders naar beneden, waaronder Jersey en Melodie.
‘Jij bent er vroeg bij’ zei Melodie.
‘Ik wilde me nog extra goed voorbereiden’ zei ik.
‘Lieverd, weet je zeker dat je mee kunt vechten. Ik wil niet dat er ook maar iets gebeurd met ons kind’ zei Jersey bezorgd.
‘Ik weet dat het een risico is, maar ik ben nog lang niet hoogzwanger. Ik kan nog prima vechten’.
Sebastian verscheen plotseling achter me en ik keek hem aan.
‘Je kunt weer lopen’ zei ik vol ongeloof.
‘Moeizaam’ zei hij. ‘Ik vrees dat ik dit gevechtje nog moet overslaan’.
‘Lijkt me verstandig’ zei ik en ik omhelsde mijn beschermer.
‘Zijn jullie er klaar voor?’ vroeg Sandra die met Nivada, Liam en Vera aan kwam gelopen.
‘Zeker’ zei ik. ‘Vandaag is de grote dag dat we district 1 terug nemen’.
Op dat moment kwam Marcus, samen met Gaby aangelopen met achter hun het leger van district 5, 6, 8 en 10 tot en met 14.
‘Dan kunnen we vertrekken’ zei Sandra.
En zo liepen we met een gedeelte van ons leger richting district 2, waar we de rest zouden ontmoeten voor de grote aanval.

The Frozen Princess

Ik liep door het bos, op weg naar de plek waar ik vandaan kwam.
Ik had Fabian geïnstrueerd over de zwakke plek in de ijsmuur en liep met een voldaan gevoel terug.
Op dat moment hoorde ik een takje kraken achter me en draaide ik pijlsnel om.
Achter mij stond Johno met een grote ijsspeer in zijn hand.
‘Jij’ zei hij. ‘Jij bent The Frozen Princess’.
‘Jij bent degene die de ons ijsleger bevroren heeft toen het de ster moest vermoorden’.
Ik bleef stil en raakte lichtelijk in paniek.
‘Ik zal je gevangen nemen en naar de ijskoning brengen, wie je ook mag zijn’.
Een glimlach vormde om mijn mond en langzaam deed ik mijn masker af.
De ogen van Johno werden groot en hij liet de ijsspeer uit zijn handen vallen.
‘Jij’ zei hij vol ongeloof. ‘Ben jij The Frozen Princess?’
Ik staarde Johno aan en nog voor hij zich kon bewegen, creëerde ik verschillende ijssperen die dwars door zijn lichaam heen schoten.
Nog zonder naar zijn lichaam te kijken, draaide ik me om en rende ik zo snel als ik kon weg van degene die mij bijna ontmaskerd had.

Reageer (3)

  • Vega

    Nu zit ons gewoon te pesten door niet te vertellen wie de frozen princess is

    9 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    Ik wil weten wie de Frozen Princess is, Ik wil weten wie de Frozen Princess is, Ik wil weten wie de Frozen Princess is, Ik wil weten wie de Frozen Princess is, Ik wil weten wie de Frozen Princess is, Ik wil weten wie de Frozen Princess is, Ik wil weten wie de Frozen Princess is, Ik wil weten wie de Frozen Princess is, ... Ik denk dat het nu wel duidelijk is xD
    Hoe komt die scheur trouwens in de ijsmuur?

    9 jaar geleden
  • katl1

    VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    IK WIL WETEN WIE HET IS

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen