Foto bij Season 5 Chapter 13

Sneller dan verwacht maar tussen het leren door met de tentamens wilde ik toch even mijn Fantasy kwijt :P
Enjoy!

Fabian

Toen we aankwamen bij district 2, stond Eveline al te wachten samen met Tyler met de legers achter hun.
‘Zijn jullie er klaar voor?’ vroeg Sandra met een zucht.
‘Absoluut’ zei Eveline.
Op dat moment hoorde ik wolven huilen in de verte en ik zag dat Ingrid, Kay en Sergio samen met de legers omring door wolven onze kant op kwamen.
Toen ze ons bereikt hadden, bleven ze stil staan.
‘Mijn lieve vrienden’ zei Sandra. ‘Vandaag is een van de belangrijkste dagen in de geschiedenis. Vandaag nemen we district 1 over. Ik weet zeker dat mijn vader met trots op ons zal neerkijken, want dit was uiteindelijk ook zijn doel.
We zullen een zwaar gevecht moeten leveren, waar we misschien vaarwel bij moeten zeggen tegen een paar van ons. Maar wat er ook gebeurd, wij zullen altijd een front vormen, want samen staan we sterk!’
Iedereen gaf een kreet en langzaam begon onze groep in beweging te komen.
Nivada en ik vlogen de lucht in en samen vlogen we als eerste naar de muur, zodat die vernietigd zou zijn wanneer ons leger aan zou komen.

Vanaf een kilometer afstand konden we de muur al zien liggen.
‘Fabian’ zuchtte Nivada. ‘Moet je kijken naar al die ijswachters die op de muur staan’.
‘We kunnen ze aan Nivada’ zei ik. ‘Zoals Sandra al zei, samen staan we sterk’.
Nivada knikte en beide lieten we ons lichaam oplichten.
In de verte konden we de alarmbellen al horen en sommige ijswachters schoten al hun ijs op ons af, wat natuurlijk smolt toen het dichter bij ons kwam.
Ongeveer 100 meter van de muur af werden we overspoelt met ijsstralen, maar Nivada en ik bleven sterk en gaven elkaar de hand.
Ik zag de versieringen op de muur waar The Frozen Princess het over had gehad en onder de versieringen kon ik een dikke scheur zien lopen.
In onze andere hand ontwikkelde zich een grote lichtbol en toen Nivada in mijn hand kneep, schoten we tegelijkertijd onze lichtstralen af die met een enorme snelheid tegen de scheur van de muur aanschoten.
Twee enorme gaten zaten in de muur en langzaam begon de scheur vanachter de versieringen tevoorschijn te komen.
Een tweede aanval werd op ons gedaan en ook deze keer smolt het ijs van ons schild.
Nivada en ik schoten nog twee lichtstralen af die met een enorm kabaal tegen de muur aanschoten.
Toen de rook weg trok, zag ik dat onze gaten langzaam weer aan het dicht groeien waren.
‘De gaten!’ riep Nivada. ‘Ze sturen het dicht vanaf de andere kant!’
Plotseling schoten tientallen pijlen langs ons heen die allemaal enorme explosies tegen de muur aanmaakten.
Ik keek om en zag Vera en Liam samen met wat boogschutters achter ons staan.
Nivada en ik schoten ieder voor zich nog een aantal lichtstralen af, totdat uiteindelijk de muur doorscheurde en het eerste gedeelte instortte.
Achter ons hoorde ik de eerste vuurstrijders al aankomen, gevolgd door de wolven van Sergio.
Honderden ijswachters renden door de opening van de muur heen en daarmee was het gevecht begonnen.

De wolven sprongen op de ijswachters af alsof ze al dagen niet meer gegeten hadden.
Nivada en ik vlogen hoger de lucht in om de muur nog verder te vernietigen.
Onder ons opende Sandra het vuur waardoor er een enorme vuurwolk over de ijswachters heen schoot.
Plotseling werden Nivada en ik aangevallen vanaf de muur en toen ik opkeek zag ik dat Chelsy en Cheddar aan weerszijde op de muur stonden.
Nivada dook op Cheddar af en ik op Chelsy.
Ik wierp mijn boemerang, gevolgd door een dikke lichtstraal die het stukje muur waar Chelsy op stond raakte.
Chelsy sprong de lucht in en zorgde door middel van ijssturen dat ze haal val brak.
Daar werd ze direct naar achteren geblazen door het vuur van Jersey en Melodie.
Onder mij zag ik dat steeds meer vuurstrijders het district in rende.
Toen ik achter me keek zag ik dat het district nog flink wat kilometers verder door liep.
Dit reusachtige district was haast niet over te nemen met de vele ijswachters die het claimden.
Ik dook op Sandra af en tilde haar onder haar oksels op.
‘Fabian, waar gaan we heen?’ vroeg ze direct.
‘Naar jouw paleis’ zei ik. ‘Het wordt tijd dat district 1 weet dat hun koningin teruggekeerd is’.

Speciaal voor jullie een kleine hint voor de identiteit van The Frozen Princess.
In deze Poll vinden jullie 6 mogelijke Fronzen Princessen en één daarvan is het echt. Daarbij ben ik ook erg benieuwd wie jullie verdenken :)

Reageer (2)

  • katl1

    Snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    9 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    Hopelijk lukt het hen om, zonder veel slachtoffers, district 1 te heroveren.
    En nu ga ik direct die poll invullen xD

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen