"meisje " fluisterde ik en opende mijn ogen " het is een meisje " zei ik zacht en keek naar mijn kamer plafond . ik zuchtte en stond op en liep naar mijn spiegel en keek naar mezelf en knikte en liep naar de kamer van Tom " het moet nu , ik moet het nu tegen hem vertellen het is al 8 maanden geleden dat we met elkaar naar bed zijn gegaan acht maanden dat ik zwanger werd van TOM"S kind . ik heb 8 maanden mijn mond gehouden maar ik heb nog een maand en het zal niet goed zijn voor mijn 'onze' kind om geen vader te hebben " ik stopte wanneer ik voor de deur was . Ik hoorde geluiden ..... gekreun van tom . ik deed een stap naar achter en keek naar mijn voeten en trilde , nee het is niet wat ik denk nee ik hoorde het misschien verkeerd . ik hoorde weer gekreun maar deze keer van het meisje . het klonk net als Ria ik deed mijn handen op mijn mond en kreeg tranen in mijn ogen en liep terug naar mijn kamer en deed de deur achter me dicht en ging op mijn bed liggen en deed mijn hoofd tussen mijn kussen en huilde zacht zodat niemand me kon horen .

Ik deed mijn ogen open en keek naar de klok het was half 8 ik zuchte en stond op en liep naar beneden , ik had echt dorst en moest wat drinken ik liep zachtjes langs de kamer van Tom en hoorde Tom praten vast met Ria . ik liep naar beneden de keuken in , ugh waarom moest ik ook al weer naar de keuken owh ja ik had dorst nou ja nu niet meer want voor me zag ik Ria met een van Tom's grote shirt . Ze zat water te drinken en naar buiten te kijken . gelukkig zag ze me niet ik draaide me om en wie was daar ow hey Tom " Shay" zei Tom glimlachte . Ik glimlachte kort ugh maak me nu dood aub dacht ik en draaide om . Ria glimlachte en liep naar me toe en gaf me een knuffel "Ow Shay wat ben ik blij je weer te zien " ik jou niet "ja ik ben ook blij om jou weer te zien Ria dus ik zie dat jij en Tom weer goed hebben gemaakt hu " zei ik en keek haar aan ze grijnste en keek Tom aan Tom grijnste terug en knikte en deed een arm om haar heen . " ik ben blij voor jullie " lieg te ik en keek naar mijn voeten . "ik zie dat je veranderd bent " zei Ria en wijste naar mijn buik ik knikte en deed mijn hand op mijn buik . " mag ik weten wie de gelukkige vader is . " vroeg ze . Ik keek naar Tom en zuchte en keek naar Ria ' oke Shayenne vertel je leugen maar weer ' dacht ik " de vader van mijn dochter is een jongen die ik leerde kennen in de discotheek " zei ik tegen haar "ow en weet hij al dat hij vader wordt " vroeg ze weer aan mij . Ik keek Tom aan " nee , nee hij weet het niet " en keek weer terug naar Ria " ik ben zijn naam vergeten en ben zijn telefoonnummer op een papier kwijt geraakt " zei ik en hoopte dat Ria klaar was met haar interview en gelukkig was ze het ook . Ze knikte en liep weg en nam Tom met haar mee blij dat dat over is. Ik liep weer terug naar de woonkamer en zag bill op de bank zitten . Ik ging naast hem zitten en deed mijn hoofd op zijn schouder "hey baby sis "zei hij en gaf mij een kus op mijn voorhoofd " Bill ik moet je wat vertellen en wordt niet boos op me . "

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen