Foto bij W72

“Ze willen sowieso graag mensen van verschillende planeten”, zei Faragonda. “Dus lijkt het mij logisch met je vrienden te beginnen. En als ze willen, hun ouders.” Faragonda keek de groep langs.
“Mijn ouders willen dat zeker doen voor Bloom”, zei Layla meteen.
“De mijne ook”, zei Stella. Ook Musa, Tecna, Flora, Sky, Brandon, Helia, Timmy en Nabu gingen akkoord. Alleen Riven schudde zijn hoofd. Niemand verweet hem dat, hij had al jaren een moeilijkere band met zijn vader en zijn moeder was verdwenen toen hij nog een kleine jongen was.
“Misschien ook Roxy en Morgana vragen dan?”, vroeg Bloom aarzelend.
“Dat lijkt me een goed idee”, ging Faragonda akkoord. “De voorzitter van Lichtrots wil zelf trouwens ook komen, als je dat goed vind. En Bloom, vergeet ook zeker je ouders niet. Oritel en Marion, maar ook Mike en Vanessa.”
“Maar zij kennen onze wereld toch niet?”, vroeg Bloom aarzelend.
“Ze kennen jou, dat is het belangrijkste”, zei Faragonda. “En sowieso zijn er meer mensen die geen feeën, heksen, tovenaars of specialisten zijn, die geen magie bezitten.”
“Oh, nou, oké dan”, zei Bloom. “Misschien Klaus dan ook vragen?”
“Dat lijkt me een goed idee”, zei Sky.
“Laetitia ook misschien”, opperde Flora. “Je hebt haar als sivu gevraagd, dus…”
“Ja, goed”, stemde Bloom in.
“Wij misschien?”, opperde Codatorta, en hij wees op Saladin en zichzelf. “En de leraren van Alfea.”
“En Griffin”, vulde Faragonda aan. “Zodat er toch één heks bij is. Ik denk dat je haar ook wel vertrouwt, niet?”
“Ja”, zei Bloom. Ze zuchtte. “Denkt u echt dat we een oplossing gaan vinden?”
“We moeten het op z’n minst proberen”, vond Tecna. “Lichtrots heeft gelijk, Bloom. We moeten eensgezind zijn. Samen staan we sterk.”
“En het voordeel is dat er ook heersers van verschillende planeten bij zullen zijn”, zei Sky. “Zij hebben invloed op de rest van de bevolking.”
“Goed, we proberen het”, zei Bloom. “Wanneer.”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen