Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Cliffayne

    Zooooo goeddddd!!!! Eindelijk is ze terug!!!!!

    9 jaar geleden
  • Styles_

    Omg omg omg night changes is echt het mooiste nummer van het album! En dat wordt hun nieuwe single dus I can't wait!!!

    9 jaar geleden
  • Bordelique

    Ik vind het nog steeds zo erg voor Alf. Hij is, zonder twijfel, mijn favoriete personage. Zo gemotiveerd, bezorgd, gewoon caring. Jup, ik houd van Alf. En Nathan. Ze zijn zo geweldig lief voor iedereen, en oprecht.

    Anyway, ik begrijp Vicky, maar Harry ook. Als je iemand doodgraag ziet, neem je er zoveel van aan, en neem je alle imperfecties erbij (:

    9 jaar geleden
  • Smexy

    DE TERING (sorry voor mijn woorden).

    IK VOND DIE UITBARSTING VAN HARRY HEEL LEUK EN HET WAS OOK WEL TERECHT.
    EN HARRY JIJ HAD DE DEUR GEWOON OPEN MOETEN DOEN DAN HAD DIT ALLES NIET GEHOEVEN.
    nou ja, eigenlijk is het wel goed dat je die deur niet geopend hebt want nu hebben wij meer te lezen.

    ZE KNUFFELEN YES.
    wrm heb je Harry niet laten kosten, dat was grappig geweest. Weet je wel die foto's van Harry naast de snelweg kotsend hahaha, oh ik lig nog steeds dubbel.
    Weet je trouwens dat zijn kots op ebay stond, whut thu fuck mun

    Maar goed, nu moet je weer snel verder gaan want ik wil Hicky of Varry smut and fluff and a lot more.

    x

    9 jaar geleden
  • Chantilly

    En toen stonden de tranen in mijn ogen. Wauw.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen