Gisteren was het de begrafenis. Ik heb gemerkt hoe ieder zijn eigen manier heeft om het te verwerken. Mijn een jaar jongere broer vermijd de confrontaties gewoon. Hij is heel goed in gevoelens voor zichzelf te houden maar ik zie dat hij somberder is dan anders. Mijn kleinste broer probeert zo gek mogelijk te doen, nog gekker dan hij meestal is. Mijn mama is extreem nors en probeert er mee te lachen. Mijn papa daarentegen steekt een 3D printer ineen om te zichzelf af te leiden. En ik, ik moet met iets bezig zijn, net zoals mijn papa. Dat varieert van mijn opa steunen, neuzen in de kerk beoordelen, mij zot aan huiswerk werken tot, als er geen huiswerk meer over is, mijzelf zot te schrijven. Mijn examens beginnen op de 3de december dus ga ik wel een voorraadje houden. Het is verlengt weekend voor mij dus kunnen jullie veel hoofdstukjes verwachten, als ik er twee op een dag schrijf activeer ik er maar eentje en dan is het andere hoofdstukje voorraad. Ik ga stoppen met over mijn familie's manieren te praten want ik voel alweer een traan opwellen.
Voor de rest is mijn oog gevallen op een hobbit marathon in de cinema juist achter mijn examens die begint met de twee eerste films in 2D en eindigt met de laatste film in 3D. Nu ga ik gewoon wat epic music opzetten (two steps from hell) en schrijf ik aan een stuk door zonder stoppen. Tot over een uurtje met een hoofdstukje.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen