Foto bij 31.

Cecille Fields.



We zijn door naar ronde 4 van de 5SOS Quizlet Awards!! Bedankt allemaal voor het stemmen! <3
We love youuu!
Liefs, Solange & Celine

Klik hier als je wil stemmen voor ''best luke''
klik hier als je wil stemmen voor ''best 5SOS''
kik hier als je wil stemmen voor ''best LOL''
klik hier om te stemmen voor ''meest lokkende titel''

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Archenemy

    Hahahhahaahahahahh mygosh :')

    9 jaar geleden
  • Efflorescence

    Ah wat een leuk stuk! Ik kan er ook wel om lachen. Nu moet ze hen wel terug pakken inderdaad!

    9 jaar geleden
  • VeerleClifford

    Hahahahaha

    ''toen ik het shirt naar mijn gezicht bracht om de slagroom eraf te vegen.
    'Wat denk je dat je aan het doen bent?' vroeg Luke, hij was ondertussen ook achter ons aangelopen en keek me met grote ogen aan. Ik knipperde onschuldig met mijn ogen en gooide het vieze shirt naar zijn hoofd 'Slagroom wegvegen, ik dacht, Lukey vind het vast niet erg als ik daar zijn shirt voor gebruik. Ik bedoel.. Je leek het ook erg leuk te vinden om mijn gezicht onder te smeren toch?' zei ik, nog steeds serieus. 'Ik uhm- ik- Je bent- uhh je bent toch niet boos?' stotterde hij met grote puppy oogjes.''

    Ge - Wel - Dig!

    9 jaar geleden
  • TAMOCHi

    ZOE OMG OMG OMG ZOE !
    En wij houden ook van jullie <3
    x

    9 jaar geleden
  • Appreciated

    Ik zeg; Balloon prank! Haha ik kwam niet meer bij bij die prank op Caspar.
    En ik ben trouwens echt benieuwd naar het hondje die Zoe en Alfie krijgen!
    Snel verder!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen