Foto bij H7: alfea

Na de drankjes in de Frutti music bar gingen de winx met de jongens af schijt nemen van de Aarde.
'Roxy ga je met ons mee naar Alfea' Ja ik ga met jullie mee terug Flora.
"Doei pap" Dag Roxy, kom je gauw weer terug. Ja pap dat ga ik zeker doen,
en ga je goed voor Artu zorgen. ja doe ik Roxy.
"Dag pap dag mam, tot de volgende keer" ik hoop tot snel Bloom, en veel plezier.
De jongens, de winx en Roxy gingen naar Alfea.
Op Alfea werden de meiden en de jongens geroepen door mvr. Faragonda.
toen ze daar aan kwamen: 'hallo mvr. Faragonda u heb ons geroep." klopt"
"er is iets aan de hand, en paar van jullie kende deze familie" Wat is er aan de hand en welke familie" vraagt Stella verbaast.
"De familie is een koninklijke familie. Die over de heelal heerst, misschien weten jullie welke familie ik nu bedoelt?"
'Ja ik ken ze" zegt Sky. "Ik ook" zeggen Brandon en Layla. 'Dat waren vrienden van ons" zeggen de drie die het wisten.
"Maar hoe kennen jullie hun" vraagt Bloom verbaast. 'Vroeger was de dochter mijn beste vriendin" zegt Layla. "Van ons ook en de broer was ook onze beste vriend " zeiden de 2 jongens. "Maar wat is er dan aan de hand en waarom waren ze vrienden van jullie" vraagt Musa. "Omdat de heksen haar wilde hebben, maar haar familie wilde dat niet en vechten terug. Plots warren ze alle vier verdwijnen" vertelde Layla. 'O, wat erg voor je je mist haar wel heel erg" zegt flora meelevend. "Ja elke dag weer". ' Ja, deze familie bedoelde ik. Ik ga nu aan jullie iets vertellen wat jullie moeten doen. Hun zijn nog in leven maar de dochter is nog steeds verdwijnen.' Vertelt mvr. Faragonda. "Wat ze LEVEN NOG, waar zijn ze?" schikken Layla, Sky en Brandon.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen