Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • huglikehoran

    Ah, dit is geweldig,
    niet jouw laptopverhaal, geh wat een gedoe, maar dit stukje is weer perfect, mweh
    You rock.
    LIEEEEEEEEEEEEEFS

    9 jaar geleden
  • Smexy

    I'M IN LOVE !!!!!!!

    Ik blijf het zeggen, ik ben jaloers op je schrijfstyle. Harry en Vicky zijn gewoon geweldig samen en het maakt me niet uit hoeveel tussen stukken je er tussen doet, ik geniet er wel van. Altijd. Dit verhaal mag nog lang niet afgelopen zijn.

    Vicky en Harry zijn misschien nog niet terug bij elkaar, maar ik weet zeker dat - dat gaat gebeuren, want ja ze zijn nou eenmaal perfect voor elkaar.
    En ik wil ook bij de jongens horen en ze nooit meer laten gaan. Ik weet zeker dat Vicky ze nu ook niet meer achter kan laten, ze heeft One Direction ontmoet, wie wilt dat nou niet.

    EN FOUR OMG nog maar een paar dagen, ik weet dat jij al 12 nummers gehoord hebt van ze, ik ken er maar zeven op het moment.
    ~ Steal My Girl - Ready To Run - Where Do Broken Hearts Go - 18 - Girl Almighty - Fool's Gold & Fireproof ~
    Ze zijn allemaal geweldig, maar Girl Almighty is toch echt een top nummer haha.
    "I get down on my knees for you!" -> Oh ons geheimpje haha

    Dus ja, ik ben benieuwd naar de rest, kan niet wachten tot maandag. En snel verder gaan trouwens, I WANT LOVE.
    x

    9 jaar geleden
  • Chantilly

    Geweldig! Nu moeten ze alleen nog even zoenen en dan ben ik helemaal gelukkig!

    9 jaar geleden
  • Praimfaya

    Weet je, ik checkte Quizlet en werd zo blij toen ik zag dat je weer wat geactiveerd had! Serieus jouw story maakt mijn hele dag beter! Ik vind dit stukje echt fantastisch, zo lief en leuk en..
    Door jou verhaal wil ik de jongens nog meer zien, aanraken, er echt mee omgaan, ze zijn geweldig in je verhaal en als ik Vicky was zou ik echt nooit meer weggaan.
    Ik ben echt blij dat ik bij je verhaal terecht gekomen ben!

    JE SCHRIJFT ECHT VEEL TE VEEL TE GOED EN IK MOET ER ECHT VAN ROEPEN EN TIEREN EN OMG JE HEBT ZOVEEL TALENT IK KAN HIER ECHT BLIJVEN SCHRIJVEN MAAR DAT HELPT NIET ECHT VOLGENS MIJ HAHAHA

    onthou dat ik nummer 1 fan ben, voor altijd!

    9 jaar geleden
  • Anaklysmos

    IK HOU VERDOMME VAN DIT VERHAAL EN WAAG HET NIET OM ER IDD ZO SNEL EEN EINDE AAN TE MAKEN!
    Ik hou van die twee, :Y)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen