Foto bij the girl who cant be killed -9-

Na wat Elijah me geflikt had was een spanning in huis goed te voelen. Maanden schoven langzaam voorbij en er was nog steeds geen teken van Klaus. Langzaam begon ik hoop op te geven dat hij nog leefde. Ook waren we weer terug verhuist naar ons eigen huis het gevaar van Mikeal leek weg. Elke dag brak er een stukje van me weg. En kwamen er steeds meer vragen in me hooft, langzaam werd ik gek van mezelf. Totdat ik merkte dat er wat gaande was tussen Elena en Damon vreemd keek ik vaak de 2 aan en zag ik hoe Stephan vaak wegdraaide en deed alsof er niks was. Totdat Elena een vampier werd en alles veranderen. Stephan en Elena gingen uit elkaar en langzaam zagen we hoe Elena en Damon en stel werden. Tot iedereen zijn verbazing. Ik merkte hoe Stephan en ik naar elkaar to groeide en veel avonden samen door brachten. Ik merkte dat ik me er goed door ging voelen en dat het me goed deed. Door mijn avonden met Stephan begon ik weer meer te lachen en kreeg ik mezelf weer terug. Langzamer zeker deed ik weer de dingen die ik fijn vond om te doen. Ook begon ik weer meer te doen met de meiden en leek me leven weer even zoals het was. Ookal ik voelde ik de leegte die Klaus achter had gelaten. Voor ik het wist was er een jaar voorbij en was het alweer bijna oud en nieuw. Heel erg keek ik er niet naar uit, niet vanwege wat er gebeurd was maar omdat het mij nooit wat gedaan heeft. Ik merkte hoe iedereen om me heen helemaal in de feest sfeer was en het maar al te leuk vond om helemaal los te gaan. En ik kon maar aan 2 dingen denken dat was Klaus en Stephan. Ik miste Klaus nog steeds verschrikkelijk erg maar ik had in de afgelopen tijd ook gevoelens ontwikkeld voor Stephan. Ergens voelde ik me een verschrikkelijk mens voor deze gevoelens. Want ik wist dat als Klaus terug kwam dat hij mij terug zou winnen. En ik wist ook dat ik met Stephan een zekere toekomst had. Ik voelde hoe de gevoelens mij begonnen te kwellen. En hoe ik er uit geschud werd door de deur bel. Ik had belooft om mee te gaan naar het school feest en Stephan was mijn date. Ik zag door het raam bij de deur dat Stephan voor de deur stond met corsage. Ik voelde hoe me wangen kleurde en hoe hij een kus op me wang plaatste. Vol met verbazing liet ik me mee begeleiden naar de auto en het school feest. Het feest verloopt heerlijk en het is gezellig totdat ineens de lichten uitvallen geschrokken grijp ik Stephan vast. Ineens hoor ik een bekende stem “wat een aardig welkom hier!” geschrokken en verlamd kijk ik naar het podium en zie ik een zwaar gehavende Klaus staan met een houten stik in zijn handen. Voordat ik überhaupt wat kan doen staat hij voor mij “zeg Salvatore je hebt toch wel een beetje goed voor haar gezorgt?” ik voel een blokbeton in me maag vallen. Ik zie Stephan moeilijk kijken en ik hoor Damon zeggen “ach Klaus ik denk dat mijn broertje je meisje heeft ingepikt” na die woorden snel ik weg waarom weet ik niet maar al snel word ik tegen een muur aangedrukt en staat Klaus met woede in zijn ogen voor me “Wat speelt er tussen jou en Stephan en wees eerlijk” ik voel tranen branden en vertel dan alles even zei ik Klaus opgelucht kijken “er is dus eigenlijk niks gebeurd?” ik schud nee en kijk naar de grond. Maar al snel tilt Klaus me kin op “ik snap het wel maar ik ben er nu dus Stephan is oud nieuws!!” ik voel hoe Klaus me mee neemt. Als we bij hem aangekomen zijn voel ik hoe zijn lippen de mijne raken en verliezen we ons in een passionele zoen en moeten onze kleren er aan geloven. Ik voel zijn handen over mijn lichaam glijden en hoe we overal even stoppen en elkaar verwennen. De volgende ochtend word ik in een leeg wakker. Vreemd kijk ik om me heen en overal zie ik troep liggen en kleren. Geschrokken van mezelf klim ik uit bed en trek ik me ondergoed aan en de rest van me kleren maar voordat ik weg kan sneaken staat Klaus al voor me “ik wou je verassen in bed maar blijkbaar wou je weg” even zie ik een sipheid in zijn ogen. Ik zie hem weg draaien en naar de kast lopen “de reden waarom ik zo lang weg was om dit” ik zie hem een sierraden doosje openen en ik hem daar een ketting uithalen “die was van me oma!” krijg ik verbaasd over me lippen. Ik zie Klaus lachen en doet de ketting bij me om. Ik voel hoe de vlinder me buik overnemen en ik laat me tegen hem aan vallen. Gelijk word ik opgenomen in zijn armen. Voel hoe hij en kus op me kruin drukt. Maar asl ik thuis kom zie ik Stephan op me kamer zitten. Gelijk voel ik een blok beton in me maag vallen “Ash kunnen we praten?” zachtjes knik ik en ga ik naast hem zitten. Ik voel me hart als een kus kloppen in me keel “Ash ik heb gevoelens voor je gekregen” even weet ik niet wat ik moet zeggen “ik ook voor jou maar” verder kom ik niet want voor ik verder kan praten voel ik je lippen van Stephan op de mijne. Geschrokken trek ik me terug en weet ik even niet wat ik moet doen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen