Enjoy!
Ik heb btw een idee voor een nieuwe serie :O Willen jullie even zeggen of het je leuk lijkt of niet?
Serie:
Eline en Andreas zijn al heel lang goede vrienden. Ze zien elkaar niet meer zo vaak, omdat Eline een paar jaar geleden naar Nederland is verhuisd. Andreas vraagt haar of ze mee wilt gaan op vakantie met zijn vrienden en familie, als stel. Maar dat loopt anders dan verwacht.

’Ik mocht de auto mee, de rest gaat met de taxi.’ Ik knik en pak Bill z’n hand vast. Samen lopen we naar de auto. Bill doet de deur voor mij open. ’Dank u wel meneer.’ Ik geef hem een kus en stap in. Bill doet de deur dicht en loopt naar de bestuurders kant. Hij stapt in en start de auto. ’We rijden wel gewoon wat rond, we zien vast wel ergens een leuk restaurant.’ Bill rijdt de parkeerplaats af, richting de stad. Na een tijdje rond gereden te hebben zijn we een leuk restaurant tegen gekomen. Bill parkeert de auto en stapt uit. Ik volg zijn voorbeeld en stap ook uit. Ik loop naar hem toe en pak zijn hand vast. Samen lopen we naar de deur. Als een echte gentleman houd Bill de deur voor mij open. Ik heef hem een lief kusje op zijn lippen en loop dan naar binnen. ’Goedenavond mevrouw/meneer. Kan ik u helpen?’ Er staat een ober naar ons te kijken met uitgestoken handen. Ik geef mijn jas, die hij ophangt. ’Heeft u nog een tafel voor 2 personen?’ De ober tikt wat in om te computer en knikt. ’Volgt u mij maar.’ Bill pakt mijn hand en zo lopen we achter de ober aan. Hij brengt ons naar een best wel afgelegen plekje in het restaurant. ’Kan ik alvast wat drinken voor u mee nemen?’ Ik knik. ’Cola alstublieft.’ Bill besteld ook Cola. De ober knikt nog een keer en loopt dan weg. Ik pak Bill z’n hand die op tafel ligt. ’Ik hou van je.’ Bill krijgt een lach op zijn gezicht. ’Ik ook van jou.’ We blijven zo een tijdje in elkaars ogen staren en lieve dingen zeggen als er iemand aan komt met een menu kaart. ’We worden ook altijd gestoord hè.’ Bill begint te lachen. Ik doe de kaart open en kijk naar de verschillende dingen die ze hier verkopen. ’Bill, is dit restaurant niet een beetje duur?’ Ik kijk twijfelend naar Bill. Bill kijkt op van de menu kaart en schud zijn hoofd. ’Niets is te duur voor jou.’ Ik smelt helemaal van Bill zijn lieve woorden en zijn lieve glimlach. Ik heb dan uiteindelijk toch maar iets gekozen, iets wat niet zo duur is. Pasta. ’Heeft u uw keuze kunnen maken?’ De ober die net ons drinken neer heeft gezet pakt een papiertje en kijkt ons vragend aan. Ik knik.

Reageer (5)

  • Inviolable

    cutee <3

    snel verderr^^
    xxx

    1 decennium geleden
  • StarXKaulitz

    Die woordjes zijn zooo lief!!!

    Snel weiter!!!

    1 decennium geleden
  • XmiekjeX

    'Niets is te duur voor jou'
    Die woordjes blijven lief :D

    Snel verder!
    Kusje<3

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    snel verder!

    Xx

    1 decennium geleden
  • xPoezeBekkie

    verderr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen